Volvosta kiinalainen auto?

Mitä sanoo ruotsalaisen suosijat?
www.tekniikanmaailma.fi/kesk...telu/t4547

Avainsanat: volvo kiinaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 10:44

No ei mitään välii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 10:27

ihan sama mulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 11:14

Samapa tuo, minkämalainen se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 11:34

Yks hailee minulle, kun en autoista mitään ymmärrä. Onpahan sitten ruotsalaisilla yksi aihe vähemmän ylpeilyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 11:36

No, mie en kyllä oo volvolaine, mutta ajan japanilaista autoa ja hyvin se ainakin toimii. Kyseisellä sivulla joku kertoi, että Kiinaan on siirretty jo monen muunkin tunnetun merkin valmistus eli eiköhän sen Volvonkin voi siirtää sinne (ja koska monia suomalaisia yrityksiä on siirretty jo halpamaihin, niin eiköhän tuo ole jo tasapuolista,että ruattalaisiltaki viedään lippulaiva sinne..).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 12:14

Volvohan tuossa on ollut, eikä se alkuunkaan johdu ruotsalaisten suosimisesta, eikä se jatkossakaan tarkoita kiinalaisten suosimista

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:30

Aika samantekevää minulle,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 12:54

Ruotsinvihaaja number 1, jo koulussa pakko Ruotsissa, joka on ajanut Volvolla vuosikymmeniä. Miten se on mahdollista? Mikä vika Kiinassa on, kaikki hyvähän tulee aina idästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 14:26

Nykyisinkin tehdään Belgiassa ja/tai Hollannissa. Ei väliä missä on valmistettu. Ei kai valmistusmaa tuotetta muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 16:02

Jos vaikka hintaa hilaavat samalla alaspäin, sama se missä tekevät.
Volvolla olen ajanut jo kauan, nyt menossa kestävä ja hyvä vanha takuuvarma kiitäjä, kartanomalli Volvo 240 v. 88 .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 18:17

Siitä vain, jos vaihtoehtona on tuotannon lopettaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:04

Jospa hinta asettuisi sitten kiinalaisautojen tasolle, voisin sitten kymmenen vuoden kuluttua ostaa sellaisen halvemman käytetyn menopelin itselleni. Ai niin, olen silloin 72 v. Vieläköhän ajan silloin autoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:26

Omani on koottu belgiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:44

Aivan sama mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:43

Ei kai?