Toivottavasti teillä on tänään hyvä päivä!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 10:09

Tuntuu alkavan hyvin. Olen saanut jo moneen kertaan hymyillä tänä aamuna. Sain niin veikeää sähköpostia, että tulin tosi hyvälle tuulelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 10:11

kyllä siitä varmaan hyvä tulee kunhan tässä saa itsensä "käyntiin" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:17

Pitäisi ainakin hyvä päivä tulla. Näillänäkymin käyn ainakin metsässä kävelemässä ja leivon omenasarvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:18

kyllä tulee ja toivon samaa sinulle ,tee päivästäsi ikimuistoinen niin teen minäkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:28

kiitos, toivottavasti sullakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:30

Kiitos, kyllä vaan. Vapaalla ja tänään aion pitää yhteyttä ystäviin, pitkästä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:40

Sitä samaahan tässä toivotaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:46

Tulee hyvä päivä 3 lastenlasta tulee tänne yökylään , ja mammalla on vipinää. toivon sinullekin hyvää päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 11:13

On oikein hyvä päivä ja iltaa kohden vain paranee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:31

Kyllä se ihan hyvältä vaikuttaapi, samoin sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 13:17

Kyllä tämä tässä menee vaikka onkin naisten vaivoja taas jälleen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:51

Oli hyvä päivä, toivottavasti sinullakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:01

Tänään on ollut taas tällainen 'perhepäivä'. Olen ollut Helsingissä ja syönyt muikkuja Kauppatorilla, ajanut Metrolla ja raitiovaunulla, ja käynyt äitiä katsomassa hoivakodissa. Ja koko ajan oli tyttäreni perhe mukana, ja ennen kaikkea pieni poika, jolle kaikki oli niiiiin ihmeellistä.
Helsinki on syntymä- ja koulukaupunkini, sinne on aina ihana päästä. Joka kerta elättelen toivetta, että asun siellä vielä joskus, ja käyn aamuisin torilla ostamassa tuoreita vihanneksia ja juomassa limpparia torikahvilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:43

oli,
ja kaupanpäällisiksi sain ilmoituksen voitosta (jostain kumman kyselystä),
liput Helsingin juhlaviikoille muutamaan tasokkaaseen tilaisuuteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2009 - 23:11

Päivä on jo pulkassa. Vaihteleva oli, paha mieli lapsen haudalla käydessä mutta iloa taas sisaren näkemisestä. Kotimatka taittui syvissä mietteissä mutta tässä sitä nyt napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 02:06

Komia päivä oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:57

Näin toivon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:48

Puhelin meni rikki,sataa ja olen kyllästynyt Napsuun.