Huomenta Napsun väki, millä mielellä heräsitte tähän aamuun ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 09:29

Huomenta, huomenta. Hyvällä mielellä heräsin. Kun avasin silmät niin kissa istui sängyn vierellä olevalla jakkaralla ja tuijotti minua. Taisi odotella siinä aamupalan antajan heräämistä.

Kysyjän kommentti

Näin se kotiväki huolehtii meistä ettemme nuku liikaa. Minulla oli koira tänään sitä mieltä, että olisi noustava ylös sängystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 08:33

Hyvällä mielellä. Odotan jo kovasti iltaa, kun mieheni kotiutuu neljän päivän työmatkaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:45

Heräsin jo ennen viittä ja vakavalla mielellä!
Niin sanoi Pojanhovin portsarikin Rovaniemellä, kun kivärit olalla marssimme sisään.
Ampumahiihtokilpailu oli ohi ja junan lähtöön oli parituntia aikaa.
Jospa minä ottaisin nämä narikkaan ja otti kivärit pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:46

hyvällä, kun juttelen yhdelle ihanalla ihmiselle <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:03

huomenta sinullekkin..vaikeaa saada itseä hereille, mutta joskos se tuosta , kun juon kupposen kahvia niin, tänään onkin luvassa kiva päivä, lupasivat vieläpä kaunistakin
tai no ei ainakaan sadetta lounas-suomeen ja ystäväni tulee meille visiitille, ihan yö kylään , saadaan oikein perusteellisesti parantaa maailmaa, hyvän ruan, juoman ja saunan kera.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2009 - 09:43

Huomenta. Jotenkin on sellainen hullun kutkuttava olo. En ymmärrä, olenhan lähdössä yhden päivän työmatkalle, en lomalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:12

nooh.. ei suurta juhlan tuntua mutta ei mitään masennustakaan. Arkipäivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:20

Hyvällä ja unisella mielellä heräsin. En ole aamulla oikein tarmokkaimmillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:35

Hyvillä mielin herätty tähänkin päivään. Linnunlaulu herätteli siinä puoli kuuden aikoihin. Ostin eilen uuden pyörän ja kävin sitä koeajamassa jo pienen lenkin. Aurinko paistaa ja on sellainen kivan kostea ilma. Tänään ei ohjelmassa mitään erikoista..lepäilyä..nettipostin kirjoittelua ystäville..vähän ulkotöitä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 11:44

Hyvin heräsin tähän aamuun ja vieläpä ennen herätyskellon soittoa, mikä miulle aamu-uniselle on aivan ihmeellistä! Oikein hyvällä mielellä heräsin eilisen tyttöjen illan jäljiltä, poskilihakset kipeinä.

Uloskin kun menin, ei ollu kylymä, mitä tässä on pidelly. Ihan 18 näytti lämpömittari! Otin varoiks takin mukaan, mutta autoon sen jätin. Semmosta puolipilvistä ja hiukkasen tuuleskelee. Oikein mukava ilima, siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:32

Ihan hyvillä mielillä heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 15:39

Mielessä ei mitään vikaa, mutta herätys oli räväkkä, täys ilmasota käynnissä.

Kanahaukka ja kuusi varista kävivät tonntikiistaa lähes puoli tuntia ennen kuin tilanne rauhoittui ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:51

Väsytti eikä olisi kiinnostanut vielä herätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:49

Hyvälllä mielellä kello 4.Katsoin kelloa väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:04

Nousin virkeänä hyvätuulisena,kun sain mennä ihanien vanhusten seuraksi.