Tyyliä vai ei?

Gaddafin valtiovierailu alkoi pottuilulla
www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.../06/896890
Katso kuva linkistä

Avainsanat: valtiovierailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 08:30

viimmesen päälle tyylikäs.pitää olla ylpeä maastaan.

Kysyjän kommentti

Näkyy olevan vara sanoa Peruskonnallekin ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 05:09

Olisi voinut mielestäni käyttäytyä sivistyneemminkin,mutta kun tuollapäin näkyy olevan tavat toiset kuin Euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 07:09

Timppa tuossa oikeessa...sivistyksen taso vaihtelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:11

Italian ja Libyan sivistystaso suunnilleen samaa luokkaa. Muistellaanpa vain kaikkia Berlusconin lausahduksia. Kyllä niistä sivistys on aika kaukana. Italia on rikas maa, se ei vielä ole tae sivistyksestä. Muistan lapsuudestani Anna Magnanin elokuvat, joissa hän huusi puhelimeen "Pronto, pronto " kovaan ääneen. Minun mielstäni sivistykseen kuuluu hienostunut käytös. Sitä italialaisilla ei käsittääkseni ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:32

kaikilla ei ole käytöstavat hallussa, oli asema mikä hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:42

Eri maissa on eri tavat, nin se vaan on. Toisten tavoista tulisi kuitenkin ottaa selvää ja kulkea keskitietä.
Italia ei todellakaan ole rikas maa , yksi Euroopan köyhimmistä...joku taas ottaa protestoijan roolin ja tappelee aina vastaan. Siitä puhui aamutv:ssä tänään eronnut vasemmistoliiton pj. Eli on ihmisiä jotka ovat ja kaikissa asioissa vastahangassa. Menestyvät sen vuoksi vaikka toimintatavoissa ja ajatuksissa ei ole mitään järkeä.
Berlusconi ei ole kuitenkaan yhtäkuin koko Italia ja italialaiset.
Viikonloppuna kuulin kovan tarinan erään suomalaisen (jonkinlaisessa asemassa olevan) sivistymättömistä tavoista Euroopassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 09:15

Jospa tulee uusi muotivillitys tuosta kuvan kantamisesta rintapielessä. Gaddafilla uusi tyyli siinä mielessä. Muuten sanon tyylittömäksi käytöstänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:18

onhan italaialaisilla oma tempperamenttinsa, joten sanovat ensin ja sitten vasta ajattelevat, kuten joskus ihan muillakin kielillä puhuvilla sattuu....et noin heillä, kuin myöskin meillä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:34

On tyyliä, hieno homma että uskaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:52

Aika katkerana tuntui olevan, mikäs siinä jos tuli parempi mieli hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:27

Todella tyylikästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 02:11

Kaks kukkoo tapas toisensa. Pääsiäisenä kanatarhan ainoa kukko näki maalattuja munia. Raivoissaan se meni kanalan taakse ja hakkasi riikinkukon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:51

Maassa maan tavalla tai maasta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:35

Rupeamatta nyt kokonaisia kansakuntia tuomitsemaan, niin soisi kuitenkin että Gaddafi ja Berluskoni suljettaisiin muutamaksi vuodeksi johonkin korpihotelliin ja vaikka Lenita Airisto konsultoimaan heille käytöskoulutusta ja säädyllisen elämän perustaitoja.