Onko teillä mahdollista/mielenkiintoa katsoa auringon laskua ja nousua näin vuoden lyhyimpinä öinä?

Hienoja värejäjä nautinnollista katsottavaa minusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 18:23

Kyllä on mahdollista ja kiinnostaa kovasti.
Ihan tässä omassa rannassa. Vähintään kerran kesässä toteutettava, vielä hienommin ja paremmin näkyy kun menee veneellä järvelle.
Viimekesänä meillä oli veneessä termarikahvit mukana, siitä tuli tripla nautinto =)
Syksyllä sama homma täydenkuun aikana.

Kysyjän kommentti

Vaikea valita paras sillä oli niin luotoystävällisiä ihmisiä.Pääyin tähän peristeluineen.Oiken hyvää ja turvallista Juhannusta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 03:51

Totta mooses.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 07:11

Kyllä on mahdollista ja kaunista katsottavaa. Välillä tuossa rannassa mökillä välleen tässä kotipihassa. Tulee otetuksi taas tänäkin kesänä niitä auringonlasku- ja nousu kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:15

Kyllä, maalla. Aurinko nousee aamuisin kohtisuoraan ikkunamme luota järven yli. Näky on niin upea, että herään usein katselemaan auringon ensimmäisiä säteitä. Sen jälkeen voi vielä nukahtaa tyytyväisenä nähtyään joka-aamuisen ihmeen. Iltarusko näkyy järven pohjoispäässä, se kultaa saaren hongat ja värjää veden punaiseksi. Sitäkin on mukava katsella saunan jälkeen grillikatoksessa istuen ja itikoita hätistellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:32

Kyllä, maalla, jos se aurinko joskus näkyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:34

Tottahan toki. Aamuaurinko paistaa parvekkeelle, ilta-aurinko terassille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:49

kai sitä olis, jos johonkin menisi, mutta siihen ei riitä mielenkiinto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:20

kyllä tuota luonnon kauneutta näkee täällä meilläkin ja saa kiittää siitä , että sen näkee... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 09:26

Ei näy kumpikaan, kun noita taloja on edessä ja takana. Mielenkiintoa kyllä riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:43

Taisi solberg jäädä eilen taivaalle kun vedin nahkat simille. Aamulla auringolla oli vehot edessä, kun aloin silmimään.
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:51

Ei ole nyt mahdollista katsella auringonlaskuja ja olen iloinen siitä! Voin istuskella keskiyöllä pihalla lukemassa nyt, kun itikatkaan eivät vielä ole heränneet talviunilta.
Aurinko laskee täällä seuraavan kerran 27. heinäkuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:34

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 19:37

Täällä kaupungissa aurinko paistaa aamu kuudest ilta kuuteen ja sen jälkeen menee talon taakse, nyyh... mut maalla siten voip ihastella, nautisekkalla auringonlaskuu ja kyl se on niin rentouttavaa ja nautittavaa katseltavaa että, tosin käyn siel vaan pari kertaa kesässä, mut sitäkin ihanampaa sitten, mieli ja silmät lepää..... niin rentouttavaa... ei huolen häivää...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:53

Mieluummin taidan nukkua. :) Mutta juhannuksena ollaan valppaana, kun mennään silloin pohjoiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:39

tuolla kallioluodon kupeessa, rannattomaan horisontiin tähyillen .... sehän nyt on keskivertoa parempi hartaushetki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:28

kyllä,kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 06:15

Valitan, tätä mahdollisuutta ei ole suotu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:52

Ehdottomasti.