Minkä eläimen sydän sijaitsee sen päässä?

Lisätty: 11.06.2009 - 02:29

Papitilla yleistieto hyvin hanskassa ja flatus tarkoittaa tässä, selvennyksenä muille vastaajille pierua (lat. flatus) mikä on nisäkkäiden ruoansulatuselimistössä elävien symbioottisten bakteerien ja hiivojen tuottamaa suolikaasua.

Lisätty: 11.06.2009 - 03:07

Timppa on kyllä lukenut tietosanakirjan tosi perusteellisesti, sillä siellä kerrotaan mm. seuraavasti ameeban kohdalla: Tiedätkö edes, kuinka se sattuu sydämeen kun sinä kerrot noin. Sekin kaipaisi sentään jotain ymmärrystä ..... Onko ihminen jo vajonnut ameeban tasolle. ...

Lisätty: 11.06.2009 - 03:13

Papitin kysymykseen vastaus:
Pidän edelleen kiinni siitä, että se koskee myös vetovoimaa, ...... Se voisi olla sellainen flatus joka on aina tehtävä siten kuin isä ...... että posautetaan ydinpommilla moskova ja pietari paskannuuskaksi. ..... että se vastaisi esim. huonosti ilmastoidun luokkahuoneen ilmanlaatua esim. seuraavan 50 vuoden aikana? ...
www.tiede.fi/keskustelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 02:06

www.tilt.tv/keskustelu/vb/ar...-9908.html
Tuolta selvisi, että vastaus on katkarapu.
On siellä pari muutakin vastausta ihan näin jo etukäteen.
Ehdottomasti tärkeimmästä päästä on tieto, kauanko ihmisen pitää päästää yhtämittaista flatusta, että se vastaisi ydinpommia.

Lisätty: 11.06.2009 - 02:47

Jos joku ei jaksanut selata kyllin alas, niin laitan vielä linkin jonka sieltä löysin.
www.turhaatietoa.net/
Kertaus kun on opintojen äiti, niin kannattaa lukea tuolta samat asiat toiseen kertaan.
Saattaa siellä olla jotain uuttakin... =)

Kysyjän kommentti

Nyt en kyllä laita tähän mitään liitteitä enää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 02:46

Veikkaisin lepakkoa ja amebaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 03:11

katkaravulla ainakin, veikkaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:22

Onpa taas yöhöpinöitä...Katkaravut ovat herkkuani, vaikka niitä ei kuulemma saisi syödä kolesterolivaaran vuoksi. Mutta uhmaan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:31

meitin poikien = tuossa kuvassa, niin heitin suurin herkkunsa katkaravut ovat , joten katkis se on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:36

Katkarapu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:01

Väitän, että se on katkarapu, jolla sydän sykkii päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:54

Olisin veikannut merihevosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:54

Katkarapu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:22

´Se voisi olla mustekala. Koska mustekalalla on päässään aivot, suolet ja kaikki