Syötkö sinäkin yöllä?

Lisätty: 11.06.2009 - 01:44

Elämänsä aikana ihminen syö nukuessaan 70 lentävää hyönteistä ja 10 hämähäkkiä.

Lisätty: 11.06.2009 - 02:33

Timpalle: Sama juttu rahikaisella! Jos en ois napsussa ja hereillä, niin minullakin olisi kello kahdelta soimassa, että herään yöllä syömään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 16:23

yöllä tulee syödyksi niitä leipiä ja makkaroita, tuo hyönteispuoli taitaa mennä fillarireissuilla kun ajelee vauhdilla niihin hyttysparviin ...

Kysyjän kommentti

Hyönteisistä saat sitten proteenia lissää ruokavalioosi, eikä ole rasvaa yhtään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 01:46

Jepp kuullut tuon väittämän ennenkin.
Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Ehkä syön ehkä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 01:58

Ainakin Jouluna saa yöllä syödäkseen. Joskus tulee käytyä juomassa ja leipä on niin houkuttelevasti esillä että se ikään kuin tarttuu käteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 02:13

Syön, jos en oo ehtiny napostamaan päivällä. Hyönteiset voipi olla hyvä lisä. Luulen että olen syönyt enempikin hyönteisiä vahingossa ,muttta hällä väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 03:13

vanhoja ruuanmurusia hampaankoloista ainakin, ellen muista hampaita tarkkaan rassata , langalla tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:24

En syö yöllä kuin poikkeustapauksissa, jos en muuten saa unta. Yleensä minä nukun yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:36

Käytän yöni ihan muuhun kuin syömiseen. Ellei sitten tule nukuttua suu auki nin, että itikoita lentelee suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:53

en syö.. sen takia ihmiset lihoo ku ne syö myös yöllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 09:03

En varmasti syö hyönteisiä nukkuessani. Mutta tuolla metsässä niitä joskus tunkee suuhun väkisin. Hyi, sitten saa syleksiä niitä pois. Ovat niin pahojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:25

en syö yöllä.. en ees hämähäkkejä! Pakko uskoa niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:35

no en usko et itikoi syön unissani, enkä syö yöllä, olen siihen hommaan ihan liian laiska, et lähtisin alakertaan lämpimästä pedistä ei ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2009 - 09:41

Sitä on tullut tuolla ulkomailla harrastettua ja sen on huomannut lentovaatteistaan, ovat jotenkin kutistuneet siellä kosteudessa kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:44

Jouluisin syön yöllä, mutten silloinkaan tietääkseni mitään ötököitä.

Vaan mistäpä tuotakaan tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 13:28

En syö. Mutta sillon kun odotin tuota meidän poikaa niin söin sillon yöllä kun tuli nälkä. vähän ihme raskaus tyttöjä odottaessa en yöllä syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 19:44

Kyselyaukko/monttu auki en nuku, joten sitä kautta nuo örvänät ei ainkaan miun kitusiini mee...... joskus ja vain joskus, jos päivällä/illalla syönyt vähemmän/en ollenkaan..... niin saatan herätä yölllä ja ja syödä näkkärin ja lasin vaikkapa maitoo, ja avot jo taas uni maistuu.....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:55

Itse asiassa yks päivä söin vahingossa hyttysen kun meni mun suuhun. Mutta siitä ei puhuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:27

Yleensä en kun nukutan kaveria,
nukun myöskin yleensä turpa kiinni.
Nenäonteloista sisään kiipeäville en voi minäkään mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:30

Miksipä ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:56

En koskaan.