Gordonin sammakko

"Australia sai ihastella peribrittiläistä herrasmiescharmia, kun kohukokki Gordon Ramsay vieraili maassa. Tv-kokki sanoi 3 000 katsojalle Sydneyssä pidetyillä ruokamessuilla, että häntä haastatellut kuuluisa australialainen tv-toimittaja Tracy Grimshaw näyttää "sialta, joka kaipaa botox-ruisketta". Ennen nousuaan lavalle Ramsay käski pukuhuoneessa meikkaajanaista kääntymään ympäri, ettei hänen tarvitsisi katsella tämän "valtavaa hanuria". Ramsayn kaunopuheisuus nosti Australiassa suuren kohun, ja myös maan pääministeri Kevin Rudd on liittynyt kokin arvostelijoihin."
www.smh.com.au/ffximage/2005...00x408.jpg
Jo on herralla lausunnot, ei voi muuta sanoa.

Lisätty: 11.06.2009 - 01:12

"Gordon Ramsay pyysi anteeksi siaksi haukkumistaan - äiti pakotti"
Hyvä, että äiti katsoo pilttinsä perään. =)

Lisätty: 16.06.2009 - 01:48

Ai tuo "herra" taitaa olla jonkin sortin julkkis, kun saa noinkin hyvät arviot?

Avainsanat: gordon ramsay on hullu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 00:36

Sanokoon herra mitä tahansa, niin on metka tapaus. Tykkään katsoa hänen tv-ohjelmiaan. Taitaa piillä minussakin jotain samoja piirteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 01:14

Lisää totuuksia:

Gordon Ramsay, maailman "kovin" kokki. 7. marraskuuta 2007

Gordon kävi meillä! Kyllä. Gordon Ramsay vieraili ravintolassamme 29.10.2007 suomalaisen kustantajansa järjestämällä lounaalla. Visiitti tapahtui herran omasta pyynnöstä, enkä ole pessyt käsiäni sen koommin.

Oli hienoa seurata, kuinka noinkin lyhyellä visiitillä saa noin paljon julkisuutta Suomessa. Milloin Gordon haukkui toimittajaa ”läskiksi” tai ”Shrekiksi kolttu päällä” tai suomalaista ruokaa vauvanpaskaksi tai milloin mitäkin. Hauskaa oli sekin, kun suomalaiset toimittajat tenttasivat minulta viime viikolla epäluuloinen katse silmäkulmassaan ”miltä ruoka maistui?” Voin tässä vielä kertauksena kertoa, että Gordon vilpittömästi piti valmistamistamme ruoista. Kukapa ei? Ruoka oli ensiluokkaisista suomalaisista raaka-aineista oikein valmistettu, ja vieläpä hyvänmakuista.

© 2007 Hans Välimäki
www.hansvalimaki.com/blogit?...d=10501019

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:08

On tainnut herralle nousta julkisuus päähän. Kukahan sanoisi sen hänelle ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:46

juu-u ihansamaa mieltä hurjattan kans, joten tippuppa nyt kokki 1 tai mikä lieenee.. alas pilvistäsi...mutta kylä välillä säälin niitä kokkikokelaita , kun tuo ukko huusi ja kirosi, ihan alkoi harmittaan vaikka olikin tv viihdettä olevinaan, niin hieman käytöstapoja sillekin ois suonut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:06

On hauska, piristävä tapaus lajissaan ja siinä positiivisessa mielessä. Esiintyminen on hänen roolinsa, ei sitä kannata ottaa vakavasti/ryppyotsaisesti.
Kävi myös Suomessa ja kolmoskanavan typy antoi hänen maistaa suomalaisina ruokina mämmiä ja karjalanpiirakkaa, jotka olivat valmistuotteina. Ei huippukokki tietenkään arvostanut Saarioisen piirakoita ja mämmi nyt oli huippu. Ihan oikein että sanoi suorat sanat.