Hyvää yötä Napsulaiset! Moneltako menette yleensä nukkumaan?

Lisätty: 12.06.2009 - 10:16

Arkena menen nukkumaan yleensä kymmeneltä illalla. Nyt lomalla saattaa venyä seuraavaan päivään. :D

Avainsanat: nukkuminen uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 23:14

Hyvää yötä sinulle ja muillekin. Kohtahan tuo nukkuma-aika lähestyy, Matti jo huhuilee nurkantakana. Minä olen tällainen yökukkuja. Saatan valvoa puolenyön tuollepuolelle helpostikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 23:15

Puolen yön ja kolmen välillä.
Riippuu kiireistä. Teen joskus ajatustyötä öisin napsuttelun ohella, kun ei enää kukaan soita tai tule käymään.
Hyvää yötä sinulle ja muillekin nukkumaan menijöille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 23:23

Yleensä kahden paikkeilla sammutan valon ja laitan kirjan pois. Sitten nukkua tuhisen tuonne viiteen kuuteen asti heräämättä. Sen jälkeen unen saanti on jo vaikeaa. Mutta piruuttani en nouse sängystä ennen seitsemää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 00:01

Noin klo 03.00:n maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 00:04

Yötä vaan sinnekkin! Menen yleensä nukkumaan siinä 01-04 maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 00:27

No näin kesällä tahtoo venyä keskimäärin kahteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 00:27

tavallisimmin 1 - 3 , satunnaisia lipsumisia kumpaankin suuntaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 03:18

Jotain on päivällä aina jäänyt tekemättä ja sitten jos napsussa sattuu olemaan muitakin hereillä, niinkuin nytkin klo. 3.18 voi mennä neljäänkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 05:45

Heissan kaikille, riippuu täysin työvuoroistani. Joskus valvon läpi yön. Ja aamulla torkutaan puolille päivin. Toisinaan taas silmät lopsahtaa jo ilta yhdeksän jälkeen. Riippuu vuorokauden askareista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:30

Olen ollut nukkumassa jo silloin, kun tämä viestiketju alkoi. Nyt kesällä olen kyllä saattanut valvoa pidempäänkin, mutta sitten olen seuraavana päivänä väsynyt. Tarvitsen 8 - 9 tunnin yöunet, muuten ei tule mistään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:39

Puolilta öin yleensä pää painuu tyynyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:57

no nyt kun on loma niin voi venähtää vähän myöhäseen.. riippuu ihan ketä on koneella ja kenen kanssa juttelen.. viime yönä menin 11 ja sitä edellisenä 4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:19

11-12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:11

makkariin menen siin 23...vaihtelee ja nukahdan siin 24 tai ylikin , unta tasvitsen n.8t jotta oisin parhaimmillani tai jotain ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 13:34

Nukkumaan menen klo 23 ja välillä venyy jos tulee touhuttua siellä sängyssä vielä jotain. sit voi mennä yli puolen yön että vähän vaihtelee toi mukkumaan pääseminen. taitaa olla mulle parempi sana toi NUKKUMAAN PÄÄSEMINEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 19:50

Työpäivinä meen nukkumaan 20.30 - 21.30 - 22.00, lomalla (alkaa jussista) saatan valvoa pitempään kuin myös aamulla nukkua pidempään, ja jos aikasin herään sillloin, niin voips viel mennä huiliin tunniks tai kaheks...sillon ei huolet paina ei rasitu polla:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:56

Yhden maissa yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:20

kyllä aina menee 24 paremmalle puolelle..olkoon viikko tai viikonloppu..nyt kun on niin valosaakin, ja kun mulle pitää olla pimeää, että saan nukuttua. ja joka aamu ylös siinä 7-8 aikaan..kissat herättää