Kun olet hyvin vihainen, kuinka sanot ?

Avainsanat: sanat teot vihainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 20:34

veetuttaa niin vietävästi..ja sille vihalle ei löydy kun kirosanoja ja eikä aikaakaan kun nauruun pärskähdän..

Kysyjän kommentti

Itse teen samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 18:44

Perheohjelma joten en sano ääneen, mutta tahtoo tulla vähemmän sivistyneitä sanoja muutama peräkkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:48

Nuorena olin vihaisena aika kamala. Heitin tavaroita mitä käteen sattui, ja mihin sattui. Nykyään vaan huudan ja kiroan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 19:10

Minulla kun suututtaa, saatan kiroilla ja huutaa. Yleensä sitten lopuksi alan itkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 19:23

No voihan harmi ....

tai sitten

!!!!+#¤¤#x+&&#¤!!!!**!

usko kumpaa haluat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:02

Pitää tässä näin häpeillen tunnustaa että silloin tulee yleensä kiroiltua aika pahasti.
Eli enpäs nyt niitä tähän kirjoita.

Toisinaan saatan myös vain murista ja tuijottaa vihaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 20:15

En puhu mitään vaan murjotan. Tai manaan, jos olen yksin/kaverinkanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:24

Olen niin harvoin vihainen, että en osaa sanoa, onko minulla jotain tapaa näyttää sitä. En ainakaan kiroile ja huuda, se on selvää. Saatan kyllä korottaa ääntäni ja tuhista ja puhista, mutta enemmin puhun suuni puhtaaksi, siis kelaan ja kelaan, mutta en huuda. Viha on turhaa energiantuhlausta, en käytä siihen aikaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:52

1. Damn it!
2. Ah, the hell with this!

www.albinoblacksheep.com/flash/homer

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:54

että voi v***u prkl s*tana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:12

Täysin painokelvotonta tekstiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:36

Tämä ei ole enää kivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 22:06

Kiroilen saatan huutaa raivota jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 22:31

Kiroilen kuin entinen poika.että voi v***u prkl s*tana ,ssatua jäljitellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 00:04

Olen hyvin vihainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 00:26

Ramses-setä on hyvin, hyvin vihainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 01:04

Puhun suorat sanat joiskin jos olen oikean vihainen en osaa edes käyttää kirosanoja, koska joku hurskaus tulee esille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 03:54

Valitan, mutta en voi vastata kun tuo pinna,silloin kun palaa niin sanat ei riitä ja kädet jää jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:36

Olen temperamenttinen mutta harvoin olen todella vihainen tai suutun. En muista mitä silloin tapahtuu sillä suuttuminen on tosi harvinaista. Voi fan... tai jotain sellaista tulee varmaan sanottua mutta järki toimii nopeasti ja lepyn heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:15

en ole pitkään aikaan ollut niin vihainen:) ei ole ollut syytä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:31

sanon että nyt paloi hermonripeetkin ja saatan hieman pästää jonkin voimasanasenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 13:49

Suutun aivan tosissaan voi tulla niitä ärrä päitäkin sillon. kyllä sitä välillä hermostuu. kait se on normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:05

Mie sanon kuten lapsena: Penkere sentään ...(miehän istun tässä:)

Lähteet:
Kun istuin pikkutyttönä keskellä tietä kun kuorma-auto ajo taaksein ja mies sieltä huutamaan jotta perkeleen pentu pois tieltä, johon näin kuten yllä vastasin:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 04:00

Voi Hemskutti!