Tuli mieleen, kun olen tässä taas perjantaina lähdössä ulkomaille, niin minkälaisia mokia sitä onkaan sattunut vuosien varrella??

Kaverin kanssa kerran Espanjassa erehdyttiin tavallisen viinin sijaan vetämään lärvit ruokaviinillä. Pikkasen oli rasvasempaa :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 19:54

Maljorcalla 98 olimme jalkapallon MM-kisojen aikaan. Hotellissa oli myös paljon Brittejä. Järjestivät Englannin ratkaisupelin aikaan allasbaarille ison screenin ja sinne katsomaan. Olin yhden ikäiseni Manfredin kanssa vaihtanut muutaman sanan aiemmin. Sitten päätimme kannattaa Brasiliaa ja Manfredille se ei mennyt kaaliin, tuli raiveliin kiinni ja henkilökunta joutui Manfretin viemään jäähylle. Brassit voitti ottelun rangaistuslaukauksilla ja Britit putosi jatkosta.
Lomamme loppui samaan aikaan ja yritin käydä lentoasemalla morjestamassa Manferedia. Ei tuntenut siellä naapuriaan. Se siitä ja olen välttänyt jalkapallon seuraamisen lomalla. On eräille niin pyhä asia?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 18:18

Pari vuotta sitten kun olimme porukalla Hua-Hinissä niin aamupalalla siskoni ja kaverini ottivat kasan jäätelöruusukkeita ja hilloa aamupalallaan lautaselleen. Kun sitten suurinpiirtein yhtäaikaa siirtyivät jälkiruokansa pariin, niin huomasivat että voitahan he poskeensa pistelevät. He he, on se hyvä etten uskalla missään laittaa mitään maitotuotteita suuhuni, samaan mokaan olisin mennyt varmaan minäkin.

Lisätty: 10.06.2009 - 18:19

Ihan unohtui. Oi sinua onnellista, vietä kiva reissu. Hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:33

Marokossa katsottiin kerran ravintolassa käärme-esitystä. Mies laski ne käärmeet vapaaksi, ja kaikki syöksyivät minua kohti. Ja minä syöksyin takaperin orkesterikorokkeelle, ja hädissäni kaadoin kaikki niiden soittimet mitkä kohdalle sattui.
Kaikki vaan nauroivat ja minä olin niin järkyttynyt, että itku meinasi tulla. Pelkään käärmeitä ihan älyttömästi. Oliko tuo sitten moka, vai vahinko, mutta yhtä kaikki, kamalaa se oli kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:16

Kreikassa sain tarjoilijalta kuulla olevani täysi ääliö, kun tavoilleni uskollisena tilasin jälkkäriksi kahvia. Ei ole kuulemma sivistynyttä mokoma teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:45

Usa:ssa olin kaverin kanssa ilmailunäyttelyssä ja pois tullessa kaveri ajoi parisataa mailia harhaan. Auto oli hänen ja hänellä oli talo siellä ja väitti tuntevansa kulmakunnan tiet kuin omat taskunsa.
Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, kun tien vieressä nökötti "Miami 10 miles".
Olisi pitänyt kääntyä sata mailia ennemmin. Meni myöhäiselle se retki.

HYvää matkaa sinulle/teille. Älkää enää sekoittako niitä viinejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 22:08

Ei kyllä tule mieleen yhtäkään mokaa, onko minulla niin hyvä tuuri mukamas käynyt ettei mokia tullut,hmm tai sitten vain huono muisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:30

Mitään mokia joita itse olisisn tehnyt, ei tule mieleen.
Tulee toki mieleen Albufeirasta tapaus 4 v sitten. Oltiin matkatoverin kanssa etsimässä Modelo-ostokeskusta varhain sunnuntaiaamuna (silloin oli vielä avoinna sunnuntaina) ja lähdimme hotellilta kulkemaan väärään suuntaan. Huomattuamme sen tietysti etsimään jotain paikallista joka osaisi kertoa minne suuntaan olisi parasta mennä. Yksi ravitsemusliike availi oviaan, toverini meni häneltä kysymään ja jäin odottamaan kadulle. Vanha täti , mustissa vaatteissa, tuli luokseni ja puhui tosi vuolaasti. En ymmärtänyt niin sanan sanaa, sanoin hänelle englanniksi etten osaa portugalia. Täti vaan jatkoi ja viittilöi johonkin suuntaan. Sitten kyllä ymmärsin että yritti ohjata meitä kirkkoon,oletti että sinne ollaan menossa koska oli aamupalveluksen aika. Täti väsyi kun en ymmärtänyt ja sanoi yhden ratkaisevan sanan jonka minäkin ymmärsin: idiot eli idiootti! Meillä oli hauskaa mutta ei sen jälkeen ole kukaan siinäkään maassa idiootiksi kutsunut.
Ei se kenenkään moka ollut mutta kommunikointi on joskus tällaista kun yhteistä keiltä ei ole ja vanhan henkilön ymmärryskin on hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:29

marmariksessa olessamme oltiin siinä hotellin terassilla iltaa istuskelemassa niin hotellin johtaja tuli hakemaan minut tanssimaan napatansia, no en osannut ja hän alkoi opettamaan oikein urakalla, no seuraavana päivänä oli iltajuhla ruokineen ja juomineen, sinne hän kutsui koko hotellin ja naapurihotellinkin väet kehuen , että on myöskin napatanssijakin paikalla....seuraava ilta sitten tuli ja minä vatsakivuissa ollut koko päivän, mieheni meni sinne terassille ja minä katsoin parvekkeelat alkavaa juhlaa...siinä huomasin , kun johtaja viitoili minua sinne terassille ja miehenikin tuli hakemaan sanoen , et sillä johtajalla ois minulle jotain asiaa, naama kalpeena ja ihmeissäni menin terassille ihmeteelen mitä sillä pomolla oli mielessä.. johtaja talutti minut siihen tanssilattialle tanssimaan napatanssia, huh et häpesin, nimittäin se napatanssija olinkin minä ihan tietämättäni.... hän sitten esittelikin minut illan napatanssijana, siinä hytkyin hetken ja niiasin kauniisti ..arvatkaapas jäinkö sinne juhliin...no en..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:31

tässä muutama vuosi sitten eräässä entisessä neukkomaassa iski ravintolassa lukihäiriö ja olin löytävinäni sieltä "tattaripihvin" todellisuudessa se kuitenkin oli tartar-pihvi eli raakaa jauhenlinhaa, kananmunaa jne. Mokani paljastui vasta kun annokset tuotiin pöytään, muun pöytäseurueen kauhistukseksi kuiten pistelin poskeeni tilaamani annoksen, vaikka kaiken järjen mukaan ei niissä hygieniaoloissa moista ei missään nimessä olisi pitänyt tehdä.

jk. seurueen kuudesta jäsenestä neljä sai vatsataudin sen reissun aikana, minä olin toinen niistä terveenä pysyneistä ...