Mikä on lempi ruokasi?

Avainsanat: lempi ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 12:00

Kaikki kelpaa ja parhaita ovat;
- Lasagne
- Paella (kaikilla äyriäisillä)
Juuri nyt olen lautalla ahvenanmaan saaristossa ja mietin otanko kohta pyttipannua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 12:00

Paistetut/grillatut tonnikalapihvi(mieheni valmistamina tai lähes ainoassa oikeassa ympäristössä Portugalissa nautittuina).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:00

Voi minulla on monia tavallisia ruokia mistä pidän kovasti.. Kuitenkin ylitse kaikkien nousee nakkimakkarakeitto. Ja sen on oltava nimenomaa kuorellisista nakeista tehtyä. Käristän ensin nakit paistinpannulla sipulien kera ja sitten vasta lisään ne perunoiden ja porkkanoiden joukkoon.. Nam, miten hyvää se on :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:00

Yleensä eilisen tähteet maistuu parhaimmalta.Kaalikeitto,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 12:22

Omatekoinen kaalilaatikko jota tosin en saisi syödä, mutta syön silti. Siksi se kai onkin niin hyvää kun on kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:31

Vaikea vastata.
Mutta ei oman äidin leipomaa ohoraleipää eikä kaalikäärylehiä voita mikää.
Koskaan en itse ole saanut niin hyvin onnistumaan, vai kultaako aika muistot.

Tietysti joku "curmee-ruoka" on aivan omanlaistaan herkkua hyvässä seurassa ja hyvässä paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:37

Aika korkealle noteeraan voissa pannulla paistetut siika- tai kuhafileet. Ja myös vastapyydystetty tuore pikkusiika pannulla paistettuna. Harvoin sitä saa valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 12:41

Kaalikeitto ja paistetut silakat tappelevat keskenään ykkössijasta minun lempiruokieni järjestyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:14

Tavallinen kotiruoka. Ehdoton ykkönen on savustettu lohi. Ja nyt tietysti uudetperunat, kuhafile voissa paistettuna, pippuripihvi, broileri monessa erimuodossa . . . jne jne
Ei tainnut sitä ihan ykkös herkkua löytyä, tai siis en osaa päättää.
Just nyt haluaisin voissa paistettuja muikkuja kera uuniperunan ja salaatin =)
Kyytipojaksi raikasta vettä tai kyllä huurteinenkin kelpaisi =)
Miten tää nyt näin vaikeaksi meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 13:39

Kiinalainen ruoka, esm friteerattu kana hapanimeläkastikkeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 14:15

Tää on kyllä ite asiassa vaikee kysymys.

Kala voissa paistettuna kun ensin kieritetty ruisjauhoissa ja uudet potut.
tai
Lohi pottupedillä, lohen päällä maustekurkkua ja omenaa (mausteiden lisäksi) ja päälle kookosmaitoa.
tai
Medium sisäfilepihvi, hyvä kastike ja vaikka ranskalaiset.

Ja oishan noita muitakin, mutta tuossa mielestäni parhaimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:03

pottumuusi jauhelihakastikkeella..., lohi, spagetti ja kastike, kaikki maustetut hyvät sopat käy.. nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:03

Aika vaikee vastata kun niitä on mulla paljon. Pasta, Grillipihvit ja perunat, Broilerinfilee pihvi sekä kermaperunat ynnä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:06

kaikki äyriäiset.. pasta on tosi hyvää.. oon kaikkiruokainen, joten ei mitään sellasta lempparia ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 17:01

Lempi on valitettavasti juuri nyt matkoilla, niin hän ei voi vastata kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:28

Spagetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 19:15

Nuudelit ovat hyviä, lasange on ihanaa, pyttipannu on kans kova sana. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:07

Ensimmäisenä tuli mieleen poronkäristys, sitä tosin saa harvoin, silloin kun sitä koulussa on.

Nyt rupesi heti tekemään sitä mieli, ai jai :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:45

kaikkea syön minkä juoksematta kiinni saa, kalat taitaa olla siellä suosikkilistan kärkipäässä, jos niistä parasta pitää mainita niin ehkäpä sitten loimutetut purotaimenet tai pariloitu siika ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:58

Kevyet ruoat, kuten uudet perunat ja kylmäsavulohi. Katkaravut eri muodoissaan, kalat, paitsi lahnaa en syö. Tavalliset ruoat, kuten hernekeitto, kaalipata, perunamuusi ja lihapullat, olen niin kaikkiruokainen, että ihan hirvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:20

Kötbullar å potatis mus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:23

savulohi mieheni savustamana ,oman maan potut just nostettuna maasta ja keitettynä sekä tillisoosi..vihreäsalaatti ja keittetty kananmuna...