Huomenta napsulaiset, toivottavasti nukuitte hyvin. Mitä puuhaatte tänään? Näyttäisi kelit taas lämpenevän, iloista mieltä siis.

Lisätty: 10.06.2009 - 07:27

Meikäläinen jäi vapaalle kahden yövuoron jälkeen, jippii. Ihan täpinöissä täällä tän kesän kanssa. Mökillä nukutti niin hyvin ja mikä aamun maisema. Tyyni järvi, auringonpaiste ja västäräkit puuhassa heti aamusta. Tekivät pesän saunan oven yläpuolelle katon suojaan ja hyvin meillä tämä kesäasuminen porukassa sujuu..niin nyt kun ei ole sitä Vilmaa, nyyh. Joutsenet huutelivat toisilleen ja kuikka pesii myös lähisaaressa..huuto on huikaiseva, kiirii pitkin järveä. Puutarhahommia vähän tänäänkin ja ihan vaan naatiskellaan, huilaillaan ja ihastellaan luonnon kauneutta. Päivän menuu on meillä tonnikalapihvit madeiralaiseen tapaan ja kaupasta pitää hakea uusia perunoita. Voe, että elämä on ihanoo!

Lisätty: 10.06.2009 - 07:52

Hyvää matkaa munkki ja tervetuloa koto-Suomeen!

Avainsanat: päivä vapaa sisältö työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 13:47

Tänään jatkuu hiustenvärjäys operaatio kolmatta päivää.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille. Rupesi nyt kiinnostamaan tuo kolmen päivän hiusten värjäyksesi? Tulikos hyvä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 07:40

täytyy tänään pakata,,huomenna lento suomeen

Lisätty: 10.06.2009 - 08:15

kiitoksia,toivottovasti nyt suomessa ilmat lämpenee

Lisätty: 12.06.2009 - 19:53

aamulla tulin,,ollut koko paivan ihan mukava ilma taalla etelasuomessa,,toivotaan etta jatkuisi yli juhannuksen..heinakuussa voisi jos ilmat sallii tehda lapin reissun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 07:47

Jos ei ala satamaan niin pihalle töihin, jos sataa niin kasvo-käsi-jalkahoitoa , ja vähän silittelyä ja koneella pelaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:01

Valitettavasti nukuin kovin huonosti, vaan silti olo ihan pirteä. Töissä pakerran päivän ja illalla sitten koti- ja puutarhahommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:25

Kyllä nukutti oikein hyvin. Klo 24 kävin nukkumaan ja aamukahvin keittoon nousin klo 7.
Aamukahvi nautittu ulkona, on niin mahtava päivä tulossa, ainakin nyt näyttää siltä =)
Pikku puuhasteluja: ulkovaroston sisäseinien maalausta, listojen maalausta ja varmaan saan olla
rakennussiivoojana rantasaunalla!
Katsotaan nyt päivän mittaan, että mitä sitä ennättää ja viitsii.
Huomenna risteilylle Tallinaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 09:37

Huomenta vain kysyjälle ja kaikille muillekin kysymyksessä vierailijoille. Ja tervemenoa vain Munkille sinne päin Suomea minne onkin menossa. Tuo sinä nyt lämpimät ilmat tullessasi.
Pitäisi aloittaa taas huomisen työkeikan valmistelut. Voi miten tämä aika kuluu, vastahan minä siellä kävin ja nyt taas.
Siivotahan tuota voisi. Viedä matot tuulettumaan kun on mukavan oloinen tuuli.
Mukavia keksintöjä päiväänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:47

Seikkailen netissä,lepään ja iltapäivällä lähden shopailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:59

oikein hyvää ja toivottavasti myöskin kaunista huomenta päivää sinulle , kuin myöskin kaikille muillekkin napsu väelle....tässä kuppi kahvia höräsen ja lähden kauppaan ja sitten kotia siivota hieman pitäis, sekä jos ei sada niin tuolla lopputtomassa piha urakassa, kai pitäis sielläkin kalusteet ym paikat pestä, kun on tuo siitepöly niin paljon leijaillut joka paikkaan, et kakki on keltaisenaan...joskos sen aika jo ois ohitse, no sadetta tässä olen ootellut joka tuon ilman putsais ja sit yhdellä kerralla sais siitepölyt terasseilta pestyä, kivoja nuo kataja ja männyt, mutta tähän aikaan, kun kaikki paikat ovat keltasena , eivät nyt just niin kivoilta tunnu ei...
munkille oikein paljon tervetuloa tänne suomen kamaralle ja tuoppas se lämpö ja aurinko tullessas jookos..! .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:14

Kyllä Mariaanalla on mukavat oltavat, ihan kateeks käy! Muistan lapsuudestani kuikan huudot kun mökillä kesät vietettiin. Jo pelkästään se antoi voimaa kestää Suomen ilmanherrojen lähentelyt..

Mie oon töissä, mutta illalla ollaan likkaporukalla, naatitaan poreammeesta ja hyvästä ruuasta.

Ilima näyttää siltä, että suattaapi sattaa, mutta suattaapi olla satamattakii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 10:24

Huomenta kaikille. Join aamukahveeni tuolla parvekkeella. Ilma on sen näköinen, ettei oikein tiedä mihin suuntaan kallistuu. Pilvistä, välillä aurinko kurkistaa jonkun pilven takaa, puuskaista tuulta. Pyykkiä taidan pestä tänään, käydä kaupassa, ja jos jaksan vielä lenkille, niin hyvä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 11:41

Siivota pitäisi ja tänään tuli kamera korjauksesta pois, niin taidan parit luontokuvat käydä ottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:07

Oikein hyvää tätä päivää kaikille ! En enää huomenta viitsi toivottaa tähän aikaan päivästä. Tästä lähden kohta asioille kaupungille ja sitten teen hiukan työhommia. Meillä on kyläilemässä neljä lasten lasta, joiden kanssa aika kuluukin sitten ihan rattoisasti. Nuorin tyttäremme on ollut sairaalassa muutaman päivän, joten hänen luokse myös menemme käymään, kun hän kaiketi tänään pääsee kotiin sairaalasta. Siis, kaikenlaista puuhastelua tänään. Meilläkin ilma on todella kesäisen kaunis .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:50

Aivan kohta menen laittamaan tiskikoneen, pesen pyykkiä, imuroin. ja muutakin homailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:01

töissä, nyt jo kotona, leikkasin ruohoa ja laitan ruokaa.. siis tavanomaista elämänmenoa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:05

kävin aamulenkillä, sit käytiin vuokatinvaaralla ja menin puntille ja äsken käytiin ravintolassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:33

Taideleirille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:12

Enää ei ole kyllä aamu, enkä paljon mitään merkittävää aio tänään enää tehdäkkään, mutta voinen kertoa siitä, mitä tein tänään. Olin äitin kanssa shoppailemassa koko päivän, ja pari mukavaa vaatetta löytyi ;) Kävimme vielä moikkaamassa mummoani.
Ja tosi kiva kun on ilmat vähän lämmenneet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:32

Tänään lomalla, kuluttellaan vain aikaa.