Tee se itse urheiluauto?

englishrussia.com/?p=1949
Lopussa kiitos seisoo. =)

Avainsanat: urheiluauto uretaanivaahdosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 09:32

Alku vaikutti lupaavalta kun näin tutun keulatähden =)
No,huh, huh, empä tuollaista uretaaniautoa haluaisi ajettavakseni.
Olihan se hyvän näköinen ja kromi kiilsi, mutta siihenpä se sit loppui.
Seiskoon vaikka kiitos ;)

Kysyjän kommentti

Niin, hyvältähän se näytti. Paljon komeampi kuin naapurin Lada. Se kai tuossa juuri oli ideanakin? Kilpa-auton olisivat varmaan tehneet ihan toiselta pohjalta. Kätevät kun tekevät mitä vain. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 08:39

Lithuanian poijat pinnoitti vain valmiin auton, hä? Tuo on kaukana auton tekemisestä ja mitähän herra katsastusingenjööri sanoisi kun tuollaista luomusta veisi näytille Q1 seen. Niihin lopun "kanoihin" ei kannata sekaantua.
Ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 09:33

En minä ainakaan tuohon firmaan Meseäni peltitöihin veisi. Kehno ammattitaito näkyy autopeltisepillä olevan. Veho edelleen ykkönen.
Tyylikkäästi moka käännetty keksinnöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:48

Joo,pelkkkää roskaa,ei kanata luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:49

Jotenkin tuli mieleen nämä silikoni-topatut missit, yhtä arveluttavan näköistä puuhaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:10

onhan tuossa ollut tuunaamista , ei siinä mitään hieno auto tuli romusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:30

Oli ne saanu mahtavat muodot aikaiseksi. Ja mikä homma.. Hienolta näytti lopputulos. Aito sen pitäis mulle kuitenkin olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 10:58

Voishan sitä aikansa turhempaankin käyttää. Lopputulos on kyllä hienon näköinen, mutta en tuon kyytiin kyllä menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 13:48

No joo, mikäs siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:45

Höpö höpö.