Huumorikirjoja mökille?

Olisiko jotain sopivan kevyttä huumorikirjaa mökille,ei mitään kauhukirjojakaaan viitsi oikein lukea.

Lisätty: 10.06.2009 - 01:30

Kiitos,mutta valitettavasti löysin tuonkin jo.Taidan painua nukkumaan nyt.

Lisätty: 10.06.2009 - 13:37

Oh my,muutaman tunnin poissa ja näin paljon vastauksia jo!Heräsitte sittenkin! XD

Lisätty: 10.06.2009 - 21:15

Kiitos!Pistän molemmt mökkikirjat varaukseen huomenna ja huussikirjan saan varmaan ostettua hyvin ensi viikon junamatkalla. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 09:34

Sarjakuvat sopivan kevyttä lukemista.
Ristikkolehtiä voisit myös kokeilla, saisi aivot hieman töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 01:26

Tampereen kaupungin kirjaston kirjat:
www.tampere.fi/kirjasto/laps...uumori.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 01:31

Miten olisi vitsikirjat kirppikseltä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:03

Arto Paasilinnan kirjat on ihan hyvää mökkilukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 09:29

Hae Divarista tai vastaavasta vanhoja sarjakuvalehtiä tai romaaneja. Niitä varmasti muutkin vieraat lukevat mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 09:41

Lainaa kirjastosta vitsikirjoja. On tosi letkeää luettavaa, eikä tarvitse aivosolujaan rasittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:53

Mene antikvariaattiiin ja pyydä myyjää hakemaan sinulle parhaat vitsikirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:19

kiertele kirppareilla ja etsi sieltä saat edullista mökkilukemista....kyllä sieltäkinn varmaan löytyy vitsikirjoja ja laita sitten, kun olet sellaisen löytänyt niin laita meille tännekin oikein mojova vitsi, et saadaan nauraa vatsa kipeäksi ja kippurassa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:47

Suosittelen Annw B. Radgen kirjaa "Berliininpoppelit". Siinä on huumoria mutta ei se mikään vitsikirja ole vaan kunnon romaani hauskoine ykstyiskohtineen. Löytyy kirjastostakin ja taitaa olla jo pokkarinakin.

Lisätty: 10.06.2009 - 12:46

Kirjailija on Anne B. Radge, mutta jos Runotyttö on kovin nuori, en tiedä varmaa suositusta.

Lähteet:
olen lukenut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:05

Sellanen kuin "killroy kävi täällä"
Hauskoja seinäkirjoituksia joka puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 13:49

Juoppohullun päiväkirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:44

huussikirja-erittäin salainen
mökkikirja
kalavaleita
kesämökkihöperön lomakirja

SOUVVETTAAN JA HUOVATAAN-Hörölän väen mökkikirja

www.digipaper.fi/prisma/2868...?pgnumb=29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 06:05

Pokkareita, edullisia ja löytyy kaikki gategoriat. Suuressa nousussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:24

Erlend Loe : Supernaiivi

www.bookplus.fi/product.php?...9520101138