Kurkkasin Napsun VIIHDE-osastolle,tv-ohjelmat löytyi,mutta tosi leveillä palkeilla,ärsytti vierittää tai onko vika sen IE8n?

Lisätty: 10.06.2009 - 00:40

Koko hoito oli levällään,laatikot ylänurkassa,mutta SUBi ei mahtunut eli peruskanavat joo,tiedän mulla ilm.näytön asetukset pitäis asettaa.Tsekkaan piruuttaan,joskus,mutta nyt se sammuu,öitä kundit!

Lisätty: 10.06.2009 - 10:41

Kiitos napsut,mutta en kait osannut ilmaista oikein its.tarkoitin leveillä palkeilla=horisontaalisesti ;pitää vierittää alakerrasta vaakasuorassa.Enkä välitä isommaksi työkalupalkkia,on mahd.kaponen nyt,mutta pitänee tutkia ajan kanssa.Jo kats. tv-ohjelmia,mulla on kyllä telkku.com...Adios&Tänks..

Avainsanat: viihde-palkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 00:22

Mitähän tuohon osaisi sanoa? Mitä sinulla siellä näkyy?
Avantilla esim. kakkosen kaikki ohjelmatiedot sai kahdella rullan vedolla. Vierityspalkki on n. kännykän levyinen, eli ei siinä nyt niin valtavasti ole vierittämistä.

Lisätty: 10.06.2009 - 00:39

Testasinpa vähän lisää: Kakkosen ohjelmatiedot näkyivät vierittämättä näin

- IE 8 (?) 7,17 asti (Onkohan tämä IE8? tuli ajatuskatko, kun en tätä käytä lainkaan)

-Firefox 8,40 asti

-Google Crome 9,25 asti

- Avant 7,19 asti

Luvut ovat siis kellonaikoja mihin asti ohjelmatiedot näkyvät vierittämättä..
IE:llä siis eniten vierittämistä.
Olen käyttänyt Google Cromea jo kauan ja taidan jatkaa edelleenkin. Miellyttävä käyttää, kunhan ensin tottuu.

Siis Subin tiedot eivät mahtuneet leveyssuunnassa? Silloin on jotain pielessä. Noilla kaikilla jäi vielä reippaasti tilaakin.
Minä mittailin vertikaalisesti.

Lähteet:
testing, testing

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkeistä taasen,mutta ratkaisin sen ihan ite,huomasin oikeassa alakulmassa suurennuslasin ja siinä lukeman eli 125% oli se suuren suuri,klikkasin sitä ja valitsin pienemmän luvun,JO VAIN pelitti.Kiitos kaikille ohjeista jokatapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 00:24

Kyllä minulla ainakin näkyi kaikki ok. Onhan siinä leveyttä, totta. Mulla on ollut IE8 alusta saakka ja siinä on kyllä ollut lapsentauteja, mutta tuo sinun ei oikein viitaa siihen. Oliko ikkuna koko ruudun levyisesti auki ( oikeassa yläkulmassa laatikot )?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 06:00

Minullakin kaikki ok, ja myös IE8.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 08:56

Napsun viihde osasto näkyy sllaisena kaikilla hakukoneilla (4) kuin sen laatija on ajatellut.
Sinne IE 8 yläpalkiin saat niin paljon tavataa kuin itse haluat Siellä oikialla ylhäällä on laatikko Sivu. Napsuttelpas sita niin näet mitä tapakhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:34

Imuroi netistä ,Google Chrome.ja käytä sitä on tosi hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:55

Mulla näkyy,mutta tosi leveästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 10:01

Kävin eilen illalla ty-ohjelmissa usein ja tänä aamunakin kävin. Kaikki oli ihan järjestyksessä niin kuin ennenkin, paitsi että urheilukanavan kohta oli tyhjä. Siinä ei ole ollut moneen päivään riviäkään tekstiä. Ainakin Mozillalla toimii.