Onko Mauri Pekkarisella peruukki, vai onko hänellä ollut sama parturi vuosikymmenet?

Lisätty: 09.06.2009 - 23:06

Olen samaa mieltä Kasun kanssa siitä että se on aina näyttänyt peruukilta. Jos katsoo vanhoja kuvia hänen nuoruudestaan, niin malli oli silloinkin sama.

Lisätty: 16.06.2009 - 22:51

Ennenkuin valitsen parhaan niin nyt täytyy todeta että vastauksia tuli kahdenlaisia ja kysymys jäi tavallaan avioimeksi. Jompi kumpi kuitenkin. Kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 00:27

Joutuu laittamaan sen naulaan, kun menee saunaan ja ottamaan mukaansa naulasta, kun tulee saunasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Peruukki tai tubee pois otettava saunassa kumpikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 22:49

Päivänselvää;pojalla peruukki päässä!

Lisätty: 10.06.2009 - 13:54

rom.naurunappula.com/kuvat/3...isen_tupee
G,muuten se on tupee ;-) YouTube on eri asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:49

Joskus olen miettinyt tuota samaa asiaa. Joko hänellä on sama parturi ollut tosi kauan tai sitten hän itse osaa leikata hiuksensa jo vanhasta tottumuksesta :D

Lisätty: 09.06.2009 - 22:51

Kyllä se muuten voisi olla peruukkikin. Oikein mahdollista. Siis on peruukki, sanon kaiken jaarittelun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:01

Minusta se on aina näyttänyt kyllä peruukilta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:03

Peruukki mikä peruukki. Moni luulee näyttävänsä nuoremmalta peruukin kanssa, mutta onkohan asia todella niin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 23:38

Se on peruukki ihan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 23:40

Peruukki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:36

ON.ON.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 04:26

Sairauden vuoksi menettänyt hiuksensa Pekkarinen, olihan siitä jupakka taannoin kun Lipponen viisasteli peruukista ja joutui pyytämään anteeksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 06:39

Maurilla on peruukki, mutta oishan hän voinut joskus vaihtaa sen tyyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:03

Peruukki se on, takana sairaus. Ei mies noin vain voi uskottavasti vaihtaa peruukin tyyliä... naisilla sekin asia olisi helpompi. Eräällä toisella ministerillä on myös peruukki ja on tosi aidon näköinen. En muista millaiset hiukset hänellä aiemmin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:39

se ei ole peruukki vaan lisäke.. joka täydentää omia hiuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:56

Hänellä on tubee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:27

tubeeksi itsekinsen katsonut, mutta en väittele, saattaa olla ihan koko peruukkikin , no katsoa pitää seuraavalla kerralla tarkempaan, mikähän lie hällä päässään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:28

tubee or not tubee . . .
Siis lisäke on Maurilla päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:53

Perkuukki on pekkarisen Maurilla ollut jo pitkään,mitä minä muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:37

On Maurilla peruukki. Kyllä voisi välillä vaihtaa hiusmuotia,ja hankkia uusi. Niitä on nykyää joka lähtöön,eli paljon valikoimaa..peruukeissa...vaihtelu virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:33

Eikös se peruukki ole.