Oletko käyttänyt peruukkia tai käytätkö edelleenkin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 10:33

on tuolla kaapin perukoilla , kun tyttöjen kans tallinnassa hulluteltiin ja iskettiin peruukit päähän, no se tallinnan tyyli on selaista, et näkyy kilsanpäähän, jotta peruukkihan se on päässä, mutta aikas hullua , ne päässä siellä siihen aikaan kauan sitten kulki yks sun toinenkin ,jotta met kans..heh....

Kysyjän kommentti

Sellaisia peruukkeja minullakin on tuolla naamiaisia odottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 22:38

olen kokeillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:38

Onneksi en ole tarvinnut peruukkia.
Mutta nykyäänhän ovat niin aidonnäköisiä.
Sisarellani oli syöpähoitojen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 22:39

En peruukkia, mutta on minulla kolme eripituista lisuketta. Ei ole aikoihin tullut tilaisuutta käyttää niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:47

Silloin, kun olin nuori tytönhupakko, ostin peruukin. En sitä kuitenkaan osannut käyttää kuin hupailumielessä. Minulla on tallessa hiuslisuke, jonka teetin omista hiuksistani, kun nuorena tyttönä leikkautin pitkät hiukseni lyhyiksi. Silloin käytin sitä hyvin paljon aina, kun halusin vaihtelua hiuksiini. Nykyisin olen tällainen kuin olen.
Hyvä vaan, että peruukkeja on olemassa, jotta sellaiset ihmiset, jotka todella niitä tavitsevat, voivat ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:52

Olen käyttänyt. Sambakarnevaalissa.
Se oli sellainen kiiltävä lameeperuukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:56

Yhtäläisyys merkit terttuinkerille,just olisin samat sanat kirjoittanut.Ihana suora polkkatukkaperuukki,kun melkein häpesin omia kutreja ja tein tai Kuokkanen teki hienon lisukkeen omista pitkistä.Nykyiset peruukit todella aidon näköisiä,parilla tutulla on hoitojen jälkeen ollut käytössä,mikä on hieno homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:02

En ole käyttänyt koskaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 23:35

Nuorena naisena kaikki meidän firman eukot osti peruukin. Myös minä. Ja niitä pidettiin alkuun ahkerasti. Peruukilleni kävi huonosti, kun pesin sen itse. Kutistui niin, että lapseni sai sen leikkeihinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 23:40

Kokeillut olen mutten pitänyt kauaa päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:37

Toistaiseksi en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:54

Ehdoton suosikki naisten mielestä:
www.punanaamio.fi/images/V63...03_589.jpg
Tämä peruukki sopii yhtä hyvin viikinkityyliin kuin roolipelien vaihtoehtotodellisuuksiin. Ei jätä arvailujen varaan, kuka on mestan kingi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 06:40

En ole käyttänyt. kerran ostin sellasen lisäkkeen lyhyeen poninhäntääni, mutta eipä sitä tullut montaakaan kertaa käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:02

Naamiaisissa yhden kerran ja johan oli kuuma sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:39

en ole ees kokeillut.. mutta kiinnostais kokeliia joskus:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:53

en ole, enkä aiokkaan, on meinaan senverran siisti kalju ettei sitä raski peittää ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:57

En ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:27

Olen joskus kokeillut semmoiset 10min.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:38

Ei ole ollut tarvetta käyttää.
Tietysti joissain näytelmissä missä olen ollut mukana, olen käyttänyt kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:52

En ole koskaan käyttänyt peruukkia koska on oma vahva tukka päässä. mutta jos kaljuuntuisin niin sit käyttäisin kyllä peruukkia jos ei muuta apua olis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:34

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 05:53

Nuoruudessa hiuslisäkkeitä paljonkin. Mutta en enään näinä vuosina ole jaksanut perehtyä asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:38

hyvin usein vappuna tulee joku peruukki laitettua päähän. sellainen hupi juttu :D. onneks omaa tukkaa sen verran paljon, ettei tartte turvautua muunlaiseen.