Miten tytön tulee istua moottoripyörän päällä?

Lääninkatsastusmies Arovaara kysyi tämän ainoan kysymyksen minulta suullisessa täntissä korttia ajaessani 50-luvulla.

Avainsanat: moottoripyöräkortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 19:09

siveästi kahareisin ..

Kysyjän kommentti

Vastasin herra insinöörille; "kahareisin kuin karvahattu päässä". Kortti tuli eikä enempiä turistu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 18:54

taka penkillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 19:03

Onks tämä jokin kompakysymys?Ihan kuin pojankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 19:39

satulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 20:17

satulassa hajareisin ja jos poika ajaa niin mieluusti takana, mutta jos tyttö ajaa, niin poika istuu samoin takana , kuin tyttökin...silloin kun ei itse aja...mopottimella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 20:22

Kypärä päässä ja samanlailla kuin miespuolinenkin istuu moottoripyörän satulassa, mut 50-luvul ei varmaankaan ollut kypäräpakkoo, ja jos katsastumies tätä sinult kysyi ja itse ajajana, niin luulisin et; siveellisesti/asiallisesti pukeutuneena, ois tuo kattastusmies sanonunna:D

p.s. nythä mä vasta hokasin, et sie oot mies, kun kävin yyvimäs siu tietojais, jotta sen verran korjaan, jotta takapenkil, ja pitää siuu tiukast kiinne vyötäröst?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 20:24

No tukevasti kuten istutaankin . Ei ainakaan "sivuttain" kuten usein fillarin tarakalla näkee. ja kypärä päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 21:46

Satulassa mieluiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:01

Mielellään kasvot menosuuntaan päin. Jos kyydissä, niin jalat tukevasti telineillä. Jostain pitäisi voida pitää myös kiinni. Sitten pitää istua paikallaan, eikä saa kiljua ohikulkijoille eikä näyttää mitään merkkejä keskisormella. Mummojen laukkujakaan ai saa napata. Mitähän vielä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:40

Kasvot menosuuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 06:56

Tanakasti hajareisin satulassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:05

Takapenkillä jalat harallaan ja tiukka ote kuljettajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:06

Jalat levällään.