Hei kaikki Martat, nyt tarvitaan apua !

Yksin kotona ja kun tuossa ehtoollista valmistelin, ravistelin Chiliketchup pulloa. Jotenkin se lähti lentoon ja hajosi keittiön seinään! Puhdistettavia pintoja: maalattu seinä, korkki lattia, pyökkiviilu kaapinovia 4 kpl ja sitten koko joukko helpompia tapauksia.

Kaikki vinkit tervetulleita tai muuten huomenna vähäviisas pääsee ulkoruokintaan.

Lisätty: 09.06.2009 - 17:39

Kiitos kaikille jotka kerkisitte osaanottonne/vahingonilonne/ja viisaat neuvonne kertoa.

Kun hätä on suurin niin apukin on lähellä. Kummityttö soitti ovikelloa ja vilkaistuaan keittiöön sanoi : "menehän pois tieltä, täällä pitää siivota",

eli nyt sitten olen pois tieltä, ja keittiöstä varmasti tulee siisti, ne jälkipuheet sitten on ihan toinen juttu ...

Lisätty: 09.06.2009 - 19:28

tilanne halinnassa ja keitiössä siistiä, muut meni kuulemma ihan pesemällä, korkkipalalattian saumat putsattiin hammastahnalla!

Kannattaa olla väleissä nuorten naisten kanssa, ovat kekseliäitä, parit festariliput lupasin kustantaa, halpa hinta mielestäni kotirauhasta. Kiitti teillekkin.

Avainsanat: sotku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 17:39

Voi VV sun kanssas ja iso ihminen!Putsaisin miedolla ast.pesuliuoksella ja sitten järeämpiä aseita,jollei se tehoa esim.saksal.kaupan spreiattavat W5-puhd.tuotteet erinomaisia,niitä on mmssa rasvanpoistoaine ja kylppärinpuhd.aine.Pitääs vaan kysyä,etkö sä mitään muuta ajankulua keksinyt!Kerrohan tuloksia!

Lisätty: 09.06.2009 - 19:07

VV,nyt sun pitäis tarjota kummitytölle runsas illallinen,kun pelasti sut ulkoruokinnalta!Loppu hyvin kaikki hyvin!

Kysyjän kommentti

kiitos empatiasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 17:21

Eikö teillä vielä ulkoruokintakausi ole alkanut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:22

hehhee ja vahingon ilo paras ilo ..sorryyy... ota vaikka ihan astianpesuainnetta vatiin pien tippa ja jokin tiskirätti ja ala puunaa, tai soita johinkin kotiapuun ja pyydä ne siivoon koko kyökki , niin vaimokin kiittää ja tekee sinulle ihan varmaan jotain herkkujasi,muista että sen työn josta he veloittaa saat kotitalous vähennyksen, joten eipä maksakkaan paljoa .... ;)

Lisätty: 09.06.2009 - 17:51

onpas sulla kiva ja reipas kummityttö, uskon et siistiä tulee ihan varmasti... :)

Lisätty: 09.06.2009 - 20:24

olipas hyvä juttu et kuntoon tuli ja edullisesti jopa, itsellesi ei iso sijoitus , mutta nuorille kullan arvoinen ...hyvä hyvä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:24

www.martat.fi.x.optinet.fi/n...ranpoisto/
Varstin tuon linkin Martoilta.

Lisätty: 09.06.2009 - 18:36

Hyvä, että asia on kunnossa.
Oli tarkoitus lisätä lontoon murteella olevia vihjeitä, mutta tuli hommia väliin, etten ehtinyt.
Taisi olla parempi niin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:26

Ootpa sotkun saanut aikaiseksi.
Älä ainakaan käytä mitään hankaavia ja naarmuttavia aineita ja välineitä.
Ja TOIMI heti, tahrat lähtee paremmin tuoreeltaan.
Yleispuhdistusainetta ja puhdistusliinaa käyttäen.
Kerro sit miten kävi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 17:57

Olen aina ollut sitä mieltä, että miehiä ei pidä päästää keittiöön.
Onneksesi tuli kummityttö. Muuten voisit huomenna olla koditon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:28

Voi noita miehiä, ei niitä ymmärrä... Jätin kerran miehelleni keittiön jääkaappiin itsetehtyä mustaviinimarjamehua. Hän ei jostain syystä juonutkaan sitä, ei ehkä huomannut. Kun sitten seuraavan kerran avasin pullon, se olikin alkanut käydä, ja mustaviinimarjamehu ryntäsi aivan joka puolelle pullosta. Kaikki kuivumassa olleet astiat saivat osansa, kaapit, uuninpäällinen, seinät. lattiat, kaikkea en ole vieläkään saanut pois, enkä ehkä saakaan. Sattuuhan sitä tekeville...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:46

Kannatta kutsua kummityttö käymään.