mitä tarkoittaa kirjainlyhenne IE

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 16:57

Sopisikohan Internet Explorer-selainohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 17:00

Hurjatta on oikeassa, kun huomasin kategorian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:05

Intelligent Environments
www.ie.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:32

Hurjatta osui heti nappiin. Kyseessä on Microsoftin selainohjelma Internet Explorer, josta IT-alan ihmiset puhuvat vain lyhyesti lyhenteellä IE. Usein sen perään laitetaan vielä versionumero. Useimmilla taitaa olla käytössään IE7, joillakin voi olla jo uusin IE8 tai vanha IE6. Yleensä uusimman version perään ei kannata heti rynnätä, kun jotkut sivut eivät toimi halutulla tavalla uusimmassa versiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:33

Ie
Wikipedia
Ohjattu sivulta IE
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Ie tarkoittaa seuraavia:

interlingue, ISO 639-1 -koodi ie, kieli
Irlanti, ISO 3166-1 -koodi IE, valtio tai muu maantieteellinen alue
Solomon Airlines, IATA-koodi IE, lentoyhtiö
Iarnród Éireann, IÉ, irlantilainen rautatieyhtiö
Ie, kylä Japanissa
Internet Explorer, IE, Microsoftin selain
Internationale de l’éducation, IE, kansainvälinen opetushenkilöiden järjestö
Institute for Energy, IE, Joint Research Centren tutkimusyksikkö
id est, i.e., se on, toisin sanoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:57

Missä yhteydessä?Itse veikkaisin internet explore.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 18:23

Internet Explorer sanon minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 21:05

Hups. Huono on muisti minulla, mutta sinä pistät paremmaksi. Kysyt puolen tunnin päästä uudestaan ihan saman kysymyksen. Mulla ei ole siis vielä mitään hätää.