Mitä ajattelette siitä kun lentokoneeen turman uhreja löytyy nyt vasta merestä?missä olivat uhrit kun ne nyt vasta löytyivät?

Avainsanat: lentokone turman uhrit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 16:32

voi kauheaa, en osaa enkä uskalla edes kuvitella sitä tuskaa niillä ihmisillä, toivon ettei ois kauaa joutunut kärsimään ihan kauheaa, tuli mieleen estonia laiva ja asuimme siinä lähellä tyksiä, kun se turma sattui, niin heräsin pelästykseen, et mitä kummaa on tekeillä , kun helikopterit pörräs talomme päällä ootellen laskeutumis paikan vaputumista, avoin saman tien tv,n ja luin txt tv mitä oli tapahtunut, oli ihan kauhea kokemus vaikka en niissä koneissa ollutkaan, mutta jo se ajatus niistä talomme pällä olevista ihmisistä ja niiden hädästä, joten kauheaa miten näin on päässyt käymään, mutta nyt on täälläkin jotain tapahtunut, kun talomme yltä lentelee helelikopterit yhtenään, jo tunnin pyörinyt, no toivottavasti ei ole mitään merellä tapahtunut...yksi päivä, kun pörräs kopteri, oli metsäpalon alkua ja otti vettä tuolta paimionjoesta, joskos sit taas jossain palaa, en tiedä, mutta ikävän kuulosta tuo ääni on kun en tiedä miksi sielä pyörii..enkä kyllä näekkään koko konetta ääni vaan tässä liki kuuluu....

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. olen samaa mieltä kanssasi.HYVÄÄ JUHANNUSTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 16:03

Meri on valtava!
Ihme kun jotain löytyy. Uhreja löytynee vielä lisää, sillä heillä on ollut aikaa pukea pelastusliivit. Sitä en tiedä, ovatko täyttäneet ne, mutta joillain lienee ollut laukaisin kädessä, kun on jysähtänyt. Iso osa lienee valitettavasti meren pohjassa turvavyössään kiinni.
Katoaminen on omaisille ikävä paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:07

Ovatkohan vieläkin meren pohjassa turvavyöt kiinni. Kauhistuttavaa ajatellakin heidän viimeisiä hetkiään. Rauha heidän muistolleen ja omaisille voimia kestää elämän yllättävä käänne. Koskaan ei tiedä, milloin jotain vastaavaa saapuu omalle kohdallemme, olkaamme hyviä läheisillemme ja kertokaamme heille jo nyt, kuinka paljon heistä pidämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:09

meressähän ne, ei siinä paljoa vaihtoehtoja ole ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:09

Hukkuneet eivät heti nouse pintaan ymmärtääkseni. Vasta muutamien päivien kuluttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:20

Mitä lämmempi vesi sitä nopeammin alkaa mätäneminen ja kaasuuntuminen joka pulppaa kalmon pintaan.
Tuskimpa ovat liivejään täyttäneet jos yleensä ovat ne päällensä pukeneet. Pimeässä myrskyävälle merelle on miun ajatusen mikaan pakkolasku mahdoton tehdä että kone säilyy ehjänä. Kyllä se johonkin Hudson joelle joiltakin onnistuu. Korealaisilta Karjalassa jäälle ja vielä pimeällä.
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1555319
heninen.net/flight-902/suomeksi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:23

siellähän ne mutta niitä ei vain heti löydetty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:14

Etsittävä alue on suunnaton ja meri on valtava,eikä koskaan tyyni eli voin kuvitella kuinka vaikea on havaita lentävästä koneesta esim.just ruumiit.Tän päivän HSssä(varmaan muissskin lehdissä)kuva merestä löydetystä turmakoneen sivuperäsimestä ,aika monta ukkoa on lilliputteina osan päällä.Traaginen onnettomuus ja uhrien omaisille pahinta,jos tai kun ei rakkaita löydy koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 21:52

Siellä meressähän ne. Iso meri kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:16

Ahdistaa niin kovin ajatella mitä ovat ne ihmiset viimeisinä hetkinään ajatelleet...rauha heidän sielulleen..toivon sydämestäni etteivät olisi joutuneet tuskaa kokemaan..Siellä kai he ovat meren syvyyksissä olleet..
koko turma saa kyllä mielen tosi matalaksi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:00

Meri on "iso elementti".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 04:31

Kun riittävästi ajan myötä kehittyy vettä kevyempää kaasua niin ruumis nousee pintaan=käymisen tulosta. Näin todellisuus raadolliseti.