Junamatkalle lähtiessä,tilaatko netistä lipun tai menetkö asemalle ja ostat sen tai muuten toimien?

Itse tilaan netistä,kätsy juttu,varausnro kännyyn ja sillä siisti(mun tulostin ei toimaa,siksi ei mulla ole lippua)Tietysti edellyttäen,että käytät junaa(mulla työmatkat junalla eli firma maksaa)

Avainsanat: nettilippu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 15:38

Ihan piti käydä VR:n sivuilla. Taitaisi onnistua eläkeläislipun ostaminen jo netistä.
En viitsinyt niin pitkälle mennä, kun ei ole mihinkään meno.
Esimerkiksi bendoliinon paikkoja ja eläkeläis alennuksia ei voinut netistä joku aika sitten ostaa olis pitänyt soittaa kallis puhelu, joten jätin ja ostin asemalta. Suusta suuhun menetelmällä ja maksu meni kun lykkäsi kortin itse koneeseen ja pin koodin. Valtion rautatiet tulosti kuitin ja paikkalipun. Ei muuta kuin odottelin "Ciccioliinaa" ja kohta mentiin.
Minun puhelimeni on soittamista varten eikä mikään rahastusautomaatii siitä vielä lähdetään.
Niin kaukana meiltäkin on junan jäljet joten bersonbil on tarpeen ainakin ensimmäisellä 50km:llä. Sekä kottiin tullessa kans viimeinen hugi. Joten joutuu kuivaan muonaan tyytymään ravintelivaunussakin.

Kysyjän kommentti

Eläkeläislipusta en tiedä,mutta pendoliinon lipun voi ostaa netistä;harmi,mun pendo ei kulje enää,nyt IC-juna,siinä pienet tavarasäilytyspaikat.
Olen pettynyt,luulin kirjoittaneeni selvästi-varausnro kännyyn,koska en saa lippua tulostettua ja homma pelittää-mutta moni napsu ei lukenut rivejä vaan rivien välejä.
Valitsin sinut parhaaksi,kun oli olevinaan muutakin juttua vastauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 15:13

Tuo aikataulu on niin venyvä käsite, että parasta tilata netistä ja tulostaa saman tein. Nimittäin kun on lähdössä pitemmälle ja tulee pakkailtua ja mietittyä tarviiko sitä ja tätä, saattaa mennä tiukille, että yleensäkään ehtii koko junaan..

Nykyään tosi harvoin meen junalla, kun on tuo auto, jolla pääsee ovelta ovelle. Ja kun ei ole mitään alennuksia saatavilla, tulee, vaikka ittekseen ajelis, paljon halvemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 15:18

Asemalta ihan ostan lipun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:27

asemalta miekii ostan lipun ja käytän turku-hesa junaa, mutta myöskin linja-autoa aina , kun yksin kuljen, mutta silloin ku n mememme mieheni kanssa hesaan päin niin sit mennään omalla autolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:43

sen verran harvoin noita junamatkoja, että ihan vanhalla konstilla assan kassalta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 15:48

Ostan sen asemalta ihan lippuluukulta. Tulostin ei toimi, niin en voi netin kautta ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:59

Netistä olen ostanut sen ainoan, mitä olen junalla kulkenut muutamaan vuosikymmeneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:20

Matkustan aika vähän junilla. Yleensä ostan lipun junailijalta, sillä lähtöasemallani ei ole lipunmyyntiä, eikä minulla ole maalla vielä toimivaa tulostinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:47

Asemalta tai junasta ostan,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:26

jos ostan lipun itse, eikä isäpuoleni välttämättä tiedä mihin menen, ostan lipun aseman junamaatista.. jos menen lprantaan sukulaisia katsomaan, isäpuoleni tilaa lipun netistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:28

netistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:17

Itse tykkään lompsia asemalle ja ostaa tiketin sieltä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:14

Netistä tilaamalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 06:46

Netin kautta tai junamaatista.