miehelleni tais nyt tulla yllättävä posti kotiin PIRKANMAAN POLIISIPIIRISTÄ on postitus?tätähän vähän pelkäs että kävikö kaverille

kun oli vieressä kun salama välähti jyväskylässä. minä en kirjettä avaa saa itse avata kun tulee kotiin töistä. pljoko lie tuli sakkoa.

Lisätty: 09.06.2009 - 13:54

pahaa pelkään nyt kyllä minä että olis sakko. kamera oli vähän nyt varmaan ovelampi kuin mieheni. nimittäin kameran paikka oli muutettu viime kerrasta. täytyy painaa paikka mieleen. ei ole näitä kirjeitä meillä kyllä näkynyt mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Avainsanat: yllätys posti saapui tänään miehelleni kotiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 14:06

Kirjeet ovat henkilökohtaisia muutenkin.
Etenkin tällaiset. Ei maailma yhteen rikesakkoon kaadu. =)

Lisätty: 09.06.2009 - 21:59

No?

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. olen kyllä nyt samaa mieltä kanssasi tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 13:49

saikos hän nyt sitten sakot ylinopeudestakos..? niin siinä käy kun kaasujalka on painava....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:08

Ette katsonut eilen TVstä kun Petelius ja Palander palaveerasi. Kalle kertoi jutun kotimaassa käynnistään. Oli saanut kutsun poliisilaitokselle kuulusteluun kameran välkyttelystä. Vihdoin viimein kirje oli löytänyt tiensä Monacoon missä Kalle asuu. Hän kuuliaisena miehenä soitti lähettäneelle poliisilaitokselle että eikö sitä kuulustelua voi suorittaa täällä Monacossa? Poliisi oli heti äkännyt että oletko se kuuluisa "mutkamäen laskija"?
Niin olen minäkin saanut kameran välähtämään vuosia sitten tiellä 51. Aamulla palaveriin lähtiessä luin lehdestä että kesänopeudet on astunut voimaan aamulla. Ajoin sitä satasta ja poliisit olivat tolpan kimpussa ja näin miten komiasti välähti. Siitä kuvasta olis keskusteltu, mutta ei sitä koskaan saapunut?

Lisätty: 09.06.2009 - 16:03

Niin Timpan mainitsema gps-navigaattori on tarkempi kuin nuo tutkat ja nopeusmittarit jos sen nopeusnäyttöä seuraa ja sen mukaan ajaa ei tule sakkoja. No riippuu siitä oletko huomioinut esm. E18 moottoritiellä olevat muuttuvat nopeusrajoitukset. Siinä on yksi poliisin mielivallalle lyömäase. Kun olet lapun ohittanut et tiedä onko lukema enää sama kuin ohittaessasi sen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:02

Eikös se mee silleen, että pyytävät polliisilaitokselle tunnistamaan oma kuva ja sakko tulee sitte. Kun ei oo tota kokemusta. Olen kyllä kuullut, että vaikka miten kirkas auringonpaiste on, sen salaman kyllä huomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:03

Jotkut niistä on vain huomautuksia tai varoituksia, ei niistä kaikista heti sakkoa rapsahada. Jospa tämäkin olisi sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:08

Ikäviä yllätyksiä.Poikani on saanut 2 salamaa kun pitää ajaa uhkarohkeesti varsinkin kavereiden kanssa. Itse käytän vakionopeussäädintä mahdollisimman paljon ja mittarin olen tarkistanut navigaattorin kanssa. Nuorempana kyllä oppirahoja makseltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:11

Odota vaan kärsivällisesti tuulikki ukkokultasi tulee kotiin.Ei saa avata toisten posteja,eikä ole kirkossa kuulutettu,että on sakkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 15:19

Juujh samaa mieltä olen että miestä odotellaan kotiin ja sitten vasta avataan hänelle kuuluva kirje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:21

Mie sain ensimmäisen kirjeen mukana ilmoituksen ja kysymyksen , että kiistänkö vai tunnustanko rikkeeni, jos siinä vaiheessa kiistää tod.näkösesti joutuu poliisilaitokselle kuvan tunnistukseen, mutta koska itse myönsin rikkeeni,... mitäpä sitä selvää asiaa käypi riitelemään, niin seuraavassa kirjeessä olikin sitten lasku 70e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:27

se on vaan pikavoitto:( rahaa vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 22:20

Noilta vältyy kun muistaa pitää sen vakionopeuden kaasujalallaan. Itse vältyin täpärästi ja otin kyllä opikseni.