Kymmenen salaisuutta, joita nainen ei koskaan paljasta mies ystävälleen? Eli mitkä?

En kerro sulle, tiedetään! Mitä ne sulle kuuluu!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 04:03

Ihan kaikkea en kerro!

Kysyjän kommentti

Juu niinhän sä kerroitkin! Sorry en muistanut?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:58

Ainakaan ihan kaikkia vaate- ja kosmetiikkaostoksia ei tule aina paljastettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:02

Ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:10

omaa painoaan. pikku vikoja joita nainen huomaa miehessään tai itsessään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:12

Ne pysyköön edelleenkin salaisuutena. Jos en niitä äijälleni paljasta, niin en niitä sinullekaan sitten. Sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:15

Eihän meillä naisilla mitään salaisuuksia ole, mitä sinä nyt hupsuttelet ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:19

Ehkä joitakin edellisiä miehiä ei tule mainittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:25

Hassu poika ;-),eihän ne sitten ole salaisuuksia,mitä sä OPOY tarkoitat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 13:27

Kai olet lehden lukenut. Siellähän ne juuri kerrottiin. Sieltä taisit saadakin aiheen kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:53

minulla ei ole kymmentä salaisuutta miehelleni,mutta sinul en kerro mittee joten ovat edelleen salisuuksia. ;).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:33

Minulla on vain aviomies, ei miesystävää. Kyllä kerron hänelle aika paljon, mutta en sataprosenttisesti kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:57

Mitä ihmeen salaisuuksia..? Mitä sie oikeen höpäjät..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:09

Naisten ja miesten välisiä salaisuuksiako vai kymmenen ! Kyllä lähemmäs sata on aivan varmasti. Vai mitä sanot naisten pukeutumisen 'kikoista', näistä miehet tykkää, entäs millä ilmeillä mies valloitetaan, entäs mitä sanotaan, jos mies halutaan hurmata. Voi onttopohjaoy, niitä salaisuuksia on ainakin sata, ellei satoja ja joillakin naisilla tuhansia pikku jippoja, joista miehille ei sitten puhuta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:30

ei aavistustakaan, koska ole vain yksinkertainen pimennossa pidetty putkiaivoinen mies ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:46

Vaatekoko, ym koot. Paitsi jos on DD-kuppi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:25

ei ole salaisuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:57

Eihän niiden tarvi kaikkea tietää. Säilyy paremmin sopu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:02

Musta tuntuu että miehillä on paljon enemmän niitä kuin naisilla.