Joko olette siirtyneet paljasjalkasandaaleihin. Silloin voisi olettaa, että on kesä.

Avainsanat: sandaalit paljasjalka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:27

Heti vapulta.
Joskus vähän varpaat kohmeessa aamuisin koiran kanssa juoksennellessa, mutta sehän vain karaisee.

Kysyjän kommentti

Sandaalit jalkaan, onhan Suomessa kesä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:26

eka kerran oli sellaiset silloin ,kun oltiin ylioppilasjuhlioita juhlimassa , mutta nyt on kyl sen verran kylmää, et on palleriinat ja paljaat varpaat kylläkin niiden sisällä ovat käytössä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:28

Kyllä olen siirtynyt jo ajat sitten vaan välillä on pitänyt palata hetkittäin talviaikaan ja kiskoa sukat jalkaa. Onneksi nyt taas tarkenee ilman sukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:34

Oli mulla sen ihmelämpöaallon aikaan paljaat varpaat jo, mutta nyt olen siirtynyt takaisin sukkien käyttäjäksi. Mun varpaat paljastuu vasta + 20, sen verran viluinen olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:36

Hiu!Hyvä ettei pitkiä kalsareita,oli kyl pari päivää sitten eikä yhtään liikaa.Kyä mulla sukat edelleen lenkkareissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:37

villasukat kotona ja en todellakaan palelluta varpaitani sandaaleissa vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 12:39

Helteillä jo ehdin sandaaleita käyttää, nyt joutaisivat vaikka kellariin. Näin kylmillä sukat ja lenkkarit on ihan passelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:57

Vappuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:05

Thaitossut olleet jo pitkään käytössä. Voi olla ilman sukkia ja silti varpaat ei palele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:25

Juup, olenhan tässä jo jonkin verran päässyt pitämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:43

Tänään oli, muttei varmaan huomenna. Mutta kesäfiiliksissä mennään! 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:12

Crocsit on ollut jalassa toukokuun alusta oikeastaan joka päivä,
jos nyt ihan kaatamalla ei ole satanut ja ollut kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:31

sillon ku oli lämmintä, mut en nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:16

jostain kumman syystä en noita harrasta, mokkasiinit (paljaissa jaloissa) ja sitten seuraava vaihe on paljain jaloin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:59

Ollaan ollaan, jo muutama päivä sitten.