Vieläkö sinulla on lankapuhelin, ja jos on, niin miksi ihmeessä?

Avainsanat: lankapuhelin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 18:47

onhan se vanha lanka, ja on vastaisuudessakin ainakin niin kauan kuin äitimuori on hengissä (ei soita muuta kuin oikeisiin puhelimiin)

Kysyjän kommentti

Tuo on sama syy, miksi minäkin 'roikutin' lankapuhelinta niin pitkään. Mutta nyt on äidilläkin vain kännykkä, hoivakodissa ei ole lankapuhelimia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 12:13

Ei ole lankapuhelinta enää. En edes muista milloin siitä luovuin. Useita vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:17

Puhelimia on mutta ei liittymää ollut vissin 10:een vuoteen. Noilla palikoilla pärjää mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:18

Ei ole lankapuhelinta enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:23

ei ole ollut moniin vuosiin oiskos jo 10v kun sellainne täällä viimeksi oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:26

Ei ole sitten 1998,jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:29

Lankapuhelin johon liitettynä turvapuhelin.
Toistaiseksi vielä edullisempi kuukausimaksu lankapuhelimeen liitettynä,
ainakin Seinäjoella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:30

Mulla ei ole ollut lankapuhelinta 15 vuoteen. Eka käne oli Nokia 2110, joka mulla on vieläkin jossakin lojumassa (se kyllä toimiikin, mutta akku on niin vanha, että se pitää pitää seinässä koko ajan jos sitä haluaa käyttää ja sehän olisi jo sama kuin lankapuh.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:30

Ei ole kotona. Töissä käytän vielä päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:45

On,eikä mitään syytä,samoin mun perheellä ja pidämme yhteyttä molemmilla puhelimilla,on mulla kyllä kännykin ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:57

Tottahan toki. Siihen on mukava vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:04

Siksi ihmeessä että siinä on faxi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:25

Ei ole ollut seitsemään vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:30

ei kyllä ole ollut pitkään aikaan lankapuhelinta ja miksi olis se tulee tosi kalliiksi pitää. ja sitä paitsi eikö se jo ala olemaan historiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:37

Pari lankaliittymää löytyy.
Toisessa on faksi, joka tosin on nykyisin lähinnä kopiokoneena.
Kännykkänumeroitakin on kaksi ja sitten vielä lanka- ja mokkulanetti.
Yrittäminen on ainakin joskus ollut kovaa.
Tämä on yksi niistä harvoista asioista, joissa todella tuhlaan, mutta ei niistä silti halua luopuakaan.
Alle satasen kulut noista kuitenkin on kuukaudessa.
Nyt taas harmittaa, kun muistutit.
Tuleepa tuettua puhelinyhtiöitä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:40

Lankapuhelimeni jäi 84 "sotapesään" ja olen tullut toimeen arp, nmt, gsm ja 3g puhelimilla. Bredbantini tosin on puhelin töpselissä kiinni kun nuo mokkulat on onnettoman hitaita vielä, eikä taida nopeutuakkaan. Tänne kylälle puuhaavat valokaapelia niin sitten netti ja skype pelittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:44

On, kun se onniin nostalginen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:32

joo, siksi että siihen voi joku soittaa