Mitä mieltä olette Kiroilevasta siilistä ?

Avainsanat: kiroileva siili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 09:42

Kiroileva siili sytytti mut heti alusta lähtien!

Kysyjän kommentti

Joskus tulee tilanteita, että pärjäisin oikein hyvin siilille kiroilussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 09:34

Milla Pauliina Paloniemen oivallukset ei ihan aina tavoita, silloin tällöin ihan naurattaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:34

Miun mielestä se on aivan ihana! Tuossa yks päivä näin auton takaikkunassa siilitarran ja ajattelin heti, että tuo ois kiva itelläki. Tosin kehtaisko sitä sittenkää laittaa sinne; kyllä se siili sen verran kiroilee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:35

en tarvitse kiroilevaa siiliä enkä ymmärrä kiroilevaa ihmistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:43

Ei kuulu suosikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 09:48

Minulle täysin outo juttu. Missähän umpiossa olen elänyt, kun en tiedä asiasta mitään. ?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:51

On niitä mukava toisinaan lueskella, en silti mikään hirveä fani ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:58

Kaikkea hänen huumoriaan en ymmärtänyt, mutta ostin pojalleni kerran lahjaksi yhden kirjan ja hämpä tykkäsi kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:05

Kyllähän sitä tulee joskus lueskeltua, vaikka en itse kovin kiroile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:07

en nyt kylvä itse noit kirosanoi, enkä ole niin kauheasti siilin kiroilui seurannut, mutta ihmettelen vain, et miksi se on siili, siili kun on niin suloinen , eikä sen suuhun sovi kirosanat, oisvaikka käärmes esim..tai jokin muu liero..höh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:14

kyllä se menettelee vaikka ei minun mielestäni paljoan siilin näköinen ole. En itse kyllä kiroile itse noin. mutta tuli pojalle ostettua lahjaksi T-paita siinä oli jotain siitä siilistä. mutta se ei ollut mienkään paha mielestäni siksi ostin. No en paljoa näitä lueskele kun ei lehtiäkään tule kuin yksi ilmaisjakelu lehti. tiattuja ei tällä hetkellä ole muita kuin Lemmikki lehti työlleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:46

En varsinaisesti ole sen fani.
Luen kyllä, jos muuta ei ole. Minun ehdoton suosikkini on Heimo Vesa ja Fingerpori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:10

Joskus joku juttu saattaa naurattaa, mutta en nyt kovin paljon tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:37

Olen joskus kohdannut, mutta koska en lue lehtiä, niin en myöskään seuraa. Kiroilua en harrasta, ehkä ei siilin tekijäkään, mutta kiroilee sen siilin kautta kaikenlaisia asioita. Hyvä oivallus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:06

hauskoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:03

En tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:30

Joskus ihan hyviä, joskus eivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:19

Ihan huippu! Itse samoilta konnuilta kotoisin, niin parantaa sarjan lukemista entisestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:39

Ei nappaa, en ole huumorin ystävä. Historia kirjallisuus parasta.