Huomenta kaikki arvon Napsulaiset. Pyydän anteeksi eilistä kysymysten tulvaa ja virheitä mitä niissä oli. Tänään jätän vähemmälle.

Mikä on päivän ohjelma tänään ?

Lisätty: 09.06.2009 - 09:24

Ha, haa, älkää hupsua yllyttäkö =)

Avainsanat: anteeksi virhe tulva kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 09:10

Nyt STOP tykkänään Matilda,sulla oli niin vireitä kysymyksiä,että ainakin mun mielestäni anna palaa vaan.
Tänään taidan vaikuttaa kotopuolessa,eilen tuli oltua liikenteessä ja virikkeissä,tänään sulattelemista ja kotinurkissa luuhaamista(toistaiseksi,mutta päivä on vasta nuori).Menen ehkä levittämään lisää harsoa kasvimaalle,lupailevat ainakin pohjoisempaan kylmiä öitä,mutta varmuuden vuoksi.-Kysy vaan,kyllä napsulaiset vastaa.

Kysyjän kommentti

Yritetään pitää vireyttä hereillä jatkossakin, kaikkine virheineen =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 09:03

Mitä ihmettä? Eihän siinä mitään pahaa ole, kun kyselit. Ja virheistä viis.
Ei mitään erikoista ohjelmaa. Lenkille, ellei ala satamaan. Näyttää vähän harmaalle tuo taivas taas tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:06

Ei syytä huoleen,
kysymyksistähän tällä hetkellä on vähän niukkuutta, joten ovat tervetulleita,
virheitä kaikki tekevät kilpaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:10

Jos ei vettä ala satamaan niin pensas aitaa karsimaan ja oksasilppuria käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:22

Kysele vaan minä laiskottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:51

huomenta. tottakai saat kysellä, ja kivoja kysymyksiä oli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:52

no ei mitään hätää matilda anna palaavaan, kyllä tänne napsuun mahtuu kyssärei ja vielä kun sinulla on niin kivojakin ne ja virheittäkin mahtuu, eihän met niistä nipoteta eihän toivon ainakin, kun itselläni on ainakin pahemman luokan virhekirjoitus härö....joten ole vain täällä luonamme kysymyksin ja vastauksin..
...ai mitäskös tänään, ehkä tuonne pihamaalle jotain häärään, mutta jos sataa niin koti homia , ne ei kyl nyt mitenkään nappaa, mutta onhan nekin tehtävä vaan.... :( ( haaveilee silmät ummes siistijästa tai kahdesta.. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:53

Kysele vaan, kysely ja kysymysten pohdiskelu on ihan terveellistä varmasti meille kaikille :)
Päivän ohjelma, hmm... varmaan tietokoneella istun, mutta jos saan kammettua itseni tästä ylös niin menen pihalle, ja vaikka lueskelen jotain.
Ei mitään ihmeellistä tälle päivälle.

Ja niistä virheistä, kaikki me niitä teemme, eikä se maailmaa kaada ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:57

Taito on sekin että osaa esittää kivoja kysymyksiä ja kevennyksiä täälläkin tarvitaan. Suurempi taito on vastata niihin asiallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:14

Ikkunoita pitäisi pestä, muuten ihan normaali päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:18

Ei niissä kysymyksissä minunkaan mielestä mitään ihmeelistä ollut. Kyllä voi kysyä jos haluaa. ei olis tarvinnut anteeksi pyytää. paljon olis tekemistä jos vaan sais aikaiseksi.aloite kyky on nyt vähän kyllä alhaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:24

Ajattelin vaan että oletpa jaksanut olla ahkera. Ei kysymyksissä mitään vikaa ollut mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:11

Kysele vaa lisääkin, sun kysymykset on tosi hauskoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:18

Hyviä kysymyksiähän ne olivat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:40

Sinulla on ollut kivoja kysymyksiä. Ihan ihmettelenkin, miten ne sinun päähäsi pälkähtävät ? Kysy vaan, sillä minulta taitaa olla uteliaisuus jäissä, kun en keksi mitään järkevää kysymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:30

Eihän niissä mitään vikaa ollut.