Olen menossa ekaa kertaa mopon kyytiin ja tahtoisin jottai vinkkei : ) eli missä pidän jalat? pidänkö edessä olevasta kiinni? ymym

Avainsanat: mopo kyydissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 22:08

jaloille omat paikat siellä takana olijallekin ja otappa vaan kuskista kiinni, jos ei ole takan kunnon kiinni otto kahvaa. itse pidän kuskista kiinni. älä vaan tukahduta sitä, kuskia meinaan ;)hih.. kysy kuskilta mistä ja miten. aina riippuu moposta, moottoripyörästä, skootterista, mistä on helpoin tapa pitää kiinni. jokaisessa pelissä oma juttunsa. MUISTA SE KYPÄRÄ!!! siitä ei turhaan koskaan mainita

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 23:53

roikota konttejas vaan sielä petalin päällä ja pidä tiukkaan kuskista kii, ota myöskin kypärä päähäs, jos kaadutte ei pääs kärsi siitä onnettomuudesta sitten eniten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:54

Sovit etukäteen kuljettajan kanssa, miten hän toivoisi sinun istuvan. Kysy häneltä kaikki mahdollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:57

Kyllä entiset mopotytöt tietää. ciby ja hurjatta on antanut sinulle täydellisen vastauksen =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:01

Älä mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 03:10

Ei 50-luvulla saanut pappa Tunturilla kettää kyyritä! Tosin taisivat olla pelkkijä Tuntureita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 08:40

Kysy neuvoa siltä kuskilta, jonka kanssa menet. Tietää parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:14

Varmista ennen matkaan lähtöä että kypärä on päässä ja se on oikein kiinnitetty. Nykyään tulee vastaan niin kovapäisiä mopotyttöjä etteivät he tunnu tarvitsevan edes kypärää. Muut ohjeet saat varmasti mopon kuljettajalta. Turvallista matkaa!