Mihin käytät aamuisin eniten aikaa ?

Avainsanat: aamu aika tehtävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 22:13

taidan olla aina niin nopee kaikessa aamulla, ettei oikein voi sanoo mihin menis pisimpään aikaa..hmm...varmaanki siihen ku ruokin kissat.. 3min...no meikkaus 5min..;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 23:42

heräämiseen en meinaa herätä en sitten millään, luomet ovat niin raskaat pitkään, et eivät kertakaikiaan aukeaa...ei millään ..kahviakin kittaan, mutta turhaan, kun silmät vain nukkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:42

Varmaankin sanomalehden lukemiseen sekä kahvin juomiseen jonka juon lukiessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:48

Heräämiseen, siihen että saan jotenkin itseni kammettua sängystä ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:11

Vapaapäivinä menee huoletta 2H hesarin&aamiaisen kanssa,töissä tarviin reilun tunnin aamurutiinessa-suihku,puunaus ja aamiainen,inhokki on kiire aamulla.Sängystä kampean itseni nopeasti,kun olen heti nälkäinen kuin susi>kiire syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:15

Osa nykyaamuistani menee ihan selvään nukkumiseen. Sitten aamupalalla saan kulumaan ruhtinaallisesti aikaa, istun vain ja katselen ikkunasta ulos. Lehtiä minulle ei tule, joten selailen nettiuutisia ja sitten siirrynkin Napsuun. Aamut ovat ihaninta aikaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:19

Hevosille niittoheinien viemiseen tuhrautuu eniten aikaa aamulla, ennen kun pääsee muille askareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:32

Hesarin lukemiseen (siinä sivussa sitten menee aamupala ja ohjeiden vastaanotto)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:49

Yleensä puuro valmistuu sillä aikaa kun käyn toiletissa hoitamassa aamurituaalit ,pukeudun ja menoksi toki aamupalan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:02

Nukkumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:20

Kahvin juontiin ja napsussa oleiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 08:26

Aamupalan tekeminen ja syöminen vie eniten aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:27

Aamuhetket jakautuvat tasan eri aamutoimien kesken eli saman verran aikaa näihin: lehden pikaluku, hiusten pesu, aamiainen ja pukeutuminen sekä meikkaaminen (pukeutuminen vie vähiten aikaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:45

Tätä konetta värkätessä kuluu eniten aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:39

Odottamiseen että selkä asettuu päiväasentoon pystyäkseni askareisiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:41

riippuu aamusta, minkäläinen päivä on edessä. vapaa päivänä ihmettelyyn ja tietokoneeseen-- kiire aamuna mennään ja lujaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:49

koneella istumiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:31

Kyllä mulla menee eniten aikaa heräämiseeen että pääsen ylös sängystä. olen aika aamu uinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:34

Heräämiseen ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:31

Kahvin juontiin. Herääminen tapahtuu muutaman tunnin kuluttua sängystä kömpimisestä ja silloin on sitten aamupalan aika vaikkei aamu enää olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 17:25

heräämiseen ja sen jälkeen meikkaamiseen :)