Onko sinulla lempimukia/lempilasia ja jos on, niin millainen se on ?

Avainsanat: muki lasi lempi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:37

Pojaltani saama Maailman paras äiti -muki jonka hän oli ostanut Särkänniemeen saamillaan käyttörahoilla. Mutta minulla on paljon mukeja, sillä unohdan aina yhden johonkin ja otan sitten uuden. Pesukoneeseen menee parhaimmillaan viisikin mukiani pestäväksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 23:33

Iso kuppi, jossa on punaisia palloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:38

se on sellainen ISO lehmämuki josta juon teetä
juu on mullakin kahvimuki erikseen se on kermansaven ,sellainen vihertävän sävyinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:39

iso muki jossa on tiikerin kuva , siinä pysyy teekin lämpimänä pidemmän aikaa tai vesi kylmänä, mutta kahvia en siitä juo, on siihen hommaan ihan liian iso, joten kahvin juon kupista, tai kuppi/muki välimuodosta kermansaven valmistamasta ruskearaidallisesta ja luonnonvalkoisesta kupista, eli minulla on kaksi lemppari mukia.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:43

Todella todella iso ja korkea kahvimuki jossa eri kahvikuppien kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:51

Melkein 0,5L muki,josta aamukahvi maistuu parhaalta ja istuu käteen,keltainen indiska kuvio,jossa punainen kukko,ostin ne indiskasta Tukholmasta reasta,maksoi muutaman SEK kpl,samaa kokoa kuin Taika-sarjan muki.Laseina kierrätyslasiset,vihertävät torvi-malliset viinilasit on lempparit,nyt harmittaa etten ostanut ainakin 20st.koska onnistunut olen rikkomaan niitä,eivätkä olleet kalliita,Tukholmasta nekin vuosia sitten,enää ei saa samoja,mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:51

Taas vähän massan mukana mennään, ISO muki, jossa lukee monella eri kielellä "Hyvää päivää". Siitä tykkään lähinnä sen takia että se on iso. Se voisi olla paremman värinen, mustavalkoinen on vähän tylsä, mutta eipä parane valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:36

Muki jossa lukee:
Juo kahvia, se piristää ja jaksat tehdä typeriä asioita tehokkaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:38

sellanen teräksinen termosmuki, jota rahaan mukanani kaikkialle muualle paitsi veskiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:08

Puhdas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 07:36

Mikä milloinkin sattuu käteen osumaan astiakaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 08:19

Iso valkoinen muki, jossa punaisia sydämiä, ja mustalla teksti Minä rakastan sinua !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:42

ei ole, otan kaapista mikä sattuu olemaan puhtaana/vapaana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:48

sellanen bokserimuki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:23

On lempi muki jossa on Pyhä Pirma kissan kuva tosi ihana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:31

En pidä mukesita. Työpaikalla on kyllä muki (ohut) kahvikuppina, kotona en käytä mukeja koskaan eikä meillä niitä edes ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:32

Sellainen iso ja leveä muki, jossa on valkoisia, beigejä ja tummanruskeita raitoja ja Musta kissa, jonka alla lukee mocha ja valkoinen kissa, jonka alla lukee latte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:24

Kiroileva siili- muki jonka olen saanut tyttäreltäni lahjaksi :) Siinä mukissa on tosin ihan kiltti teksti :)