Oletko jutellut tuntemattomille?

omegle.com/
Sivusto jolla voi chattailla sattumanvaraisten tuntemattomien ihmisten kanssa. Olen jäänyt koukkuun tuohon sivustoon :D

Avainsanat: omegle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 00:46

Tottahan toki tässä oikeassa elämässä, tietty tuntemattomien kanssa pitää arvioida vähän tarkemmin mitä juttelee ja kertoilee omista asioistaan, netissä juttelut jääneet melko vähäisiin, ei vanha oikein osaa suhtautua ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 22:52

Olen. Hississä, kaupassa ,kaupungilla ja usein eri paikoissa. Täytyykö olla tuppisuu ja etsiä seiniä minne katsella. Myöskin turistien kansa on kiva yrittää kommunikoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:58

joka päivä jutustelen ventovieraiden kanssa , täällä maalla on tapana jäädä tiellä käveliän kanssa höpöttään ja aina moikataan, vaikka ei tuntiskaan...ja kaupassakin jutustellaan vaikka ei tunettaiskaan..enkä tarkoita myyjiä vaan asiakkaiden kanssa vaihdetaan kommentteja milloin mistäkin, no enimmäkseen ruuan hinnoista ja laadusta..tai päivän polttavista aiheista... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 23:04

En todellakaan chattaile vieraiden kanssa, paitsi täällä Napsussa. Mutta tämähän ei olekaan sitä oikeata shattailyä. En osaa ees kirjoittaa sitä sanaa oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:06

Päivittäin.
Tuppisuu en ole kuin pakon edessä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:22

Otan minäkin sen riskin,että pöpinä pidetään,kun puhuu ihmisille,hällä väliä.Tuntuu,että täällä kaupungissa se on aika epätavallista,mutta onhan tänne muuttanut vuosien varrella niin paljon "vieraita",mutta silti on kiva yrittää jutun juonta tuntemattomien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:32

Kyllä se kuuluu tapoihini. Minua taidetaankin pitää vähän outona. Mutta kun ei ole mitään menetettävää, maine on jo mennyt ja tämän enempää en tarvitse kunniaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:45

Ulkomailla varsinkin tulee juteltua. Kotimaassakin aina välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:32

Nokatusten aina jos sattuu olemaan hyvä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:09

Joka päivä kaupungilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 06:35

En tuon sivuston kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:52

Nokatusten juttelen lähes päivittäin tuntemattomien kanssa työnikin vuoksi, tuolla sivustolla en ole koskaan käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:33

En langoilla paitsi täällä kirjoittelen. Eilen kaupugissa kaupan parkkipaikalla sanoin tuntemattomalle vastaantulevalle rouvalle: tuo olisi helpoin tapa kulkea kaupasta toiseen, ei oli parkkiongelmia - ja näytin hänelle vossikkaa joka juuri kuskasi yhtä mummelia ilmeisesti Euromarkettiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:44

kyllä, usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:47

en tuolla, mut olen jutellut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:26

En kovin usen kun tällainen tuppisuu olen. Mutta vastaan jos joku kysyy jotain, eli olen jutellut tuntemattomille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:05

Olen avoin ihminen voin puhua kelle vaan vieraalle ihmiselle siinä ei ole vaikeutta tai estettä. mieheni monesti ihmettelee miten voi jutella aivan outojen ihmisten kanssa mutta minkäs sille voi kun olen sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:26

Kyllä ja ihan kasvoista kasvoihin tällä lomalla aivan varmasti yli 200 tapausta.
Valtaosa vielä toisella kotimaisella...