Mitkä ovat arkivaatteidesi hallitsevimmat värit ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 09:47

musta ja jonkun sävyinen punainen

Kysyjän kommentti

sulla on mun värit =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 22:23

Sinisen eri sävyt, lilaa, valkeaa, ruskeaa ja työvaatteissa punaista+valkoista tai lilaa+valkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:25

mustaa, valkoista, harmaata tai sinistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:38

Ruskea, vihreä, musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:43

Mulla on tumman- ja vaaleansininen farkkuhame tai sit sellainen ruskea pitkähame, joita käytän töissä. Myöskin siniset farkut ovat suosikkini. Puserot sitte sen mukaan. Joko jotaki sinistä tai ruskeata. Kylläpä mulla onki pieni vaihtuvuus, nyt kun ajattelen mitkä ovat suosikkejani. Monestihan teen niin, että illalla pesen ja aamulla takaisin päälle, varsinkin puseroista jos on kysymys. Sitte kyllä käytän sellaista luonnonvaaleaa väriä, ainakin villatakissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:01

musta , punainen, ruskanvärit...nyt on kirkkaat, kun on kesä...tai pitäis olla +10 joten ei pelkoa helteestä ainakaan turuntienoolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 23:01

Punainen ja musta. Punainen siksi, koska inhoan sitä väriä ja mustalla yritän häivyttää sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:25

Mustaa,ruskeata,oranssia ja farkkua,työvaatteissa se iänikuinen tumma sininen ja valkoinen,kesäaikaan liivikin ja värikäs silkkihuivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:35

Nyt ainakin farkunsiniset. Muuten voi olla ihan mitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:45

Musta sekä ruskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:34

Tällä hetkellä tummanvihreä ja musta. Tummia värejä yleensäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:48

Värillä ei ole väliä kunhan on sinistä.
Jos ei ole sinistä niin muutkin värit käyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:10

SINIPUNAMUSTA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 06:07

Musta, punainen & farkut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:11

Musta, valkoinen, lila,vihreän eri sävyt (lähinnä sammalen-ja oliivin vihreä).
Käytän paljon pellavavaatteita ja hame on nytkin beigen värinen pellavahame.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:30

Arkivaatteilla ei ole väliä, mutta jos kauppareissulle menen, niin mitä milloinkin. Useimmiten musta tuularit ja beessi fleacetakki. Tällä kelillä vaatetus vaihtuu farkkuihin ja villatakkiin ja kunhan vielä tuosta hieman lämpiää niin punavihreäraitaiseen puolihameeseen ja hiattomaan tee -paitaan. Eivät siis värini ole minkään muodin eikä aatteen värejä. Mikä mieltä miellyttää milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:44

käytän aina värikkäitä vaatteita:) arkena ja pyhänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:02

musta, musta ja musta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 05:50

Ehdottomasti mustaa ja valkoista, ovat ajatonta ja tyylikästä. Farkut sopii joka tilaisuuteen, palaveriin, juhliin, ja biletykseen! Kaikki farkku sävyt O.K.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:15

kyllä se on se niin tylsä MUSTA..:/.. syvä punainen joskus piristää...