jatketaan vähän näillä mahdottomilla kysymyksillä kun on vauhtiin päästy =) Jos olisi pakko ottaa kipsi johonkin raajaan

6 viikoksi, minkä valitsisit ?

Avainsanat: kipsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 10:35

yö jalkaan

Kysyjän kommentti

=))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 22:28

Vasen käsi. Vaikka olenkin molempikätinen. Teen enemmän töitä oikealla kädellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:40

Jompaan kumpaan jalkaan. Käteen en, koska se tekisi kitaran ja kaikkien muiden soittimien soiton astetta hankalammaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 22:59

Kyllä se olisi ehdottomasti vasen koipi. Kokemusta nimittäin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:03

on ollut kontis, enkä ota enään mihinkään , kuin ihan viimeses hädäs...toivottavasti ei vain täytyiskään , joten kävelen kielikeskelläsuutakokoajan..... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:45

Vasen käsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:12

Varmaankin se vasen jalka olisi joutavin. Passauttaisin sitten muilla kaikki mahdolliset työt, siivoamiset, tiskaamiset ja muuta ikävät rutiinihommat. Autoani pystyy ajamaan yhdellä jalalla, niin liikkeellekin pääsisin ihan mukavasti. Pyörätuoli vain takapaksiin ja menoks, taikka sitten olisin vain. Kuusi viikkoa ei loppujen lopuksi ole pitkä aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:40

No onneksi en nyt just tarvii kipsiä. Jos pakko niin sormi. Vasen pikkurilli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:11

Pöydän jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 05:38

Siihen raajaan mikä olisi murtunut tai poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 09:26

Maalaillaan piruja seinille, mutta vasen käsi tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:46

vasen käsi mullakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 06:00

Vasen käsi, koska oikeaa tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:18

jompi kumpi jalka.. ja syy miks; voisin silti tehdä duunia:)..