Mitenkäs aiotte viettää juhannusta?

Itse olen vuokrannut mökin ja sinne sitten mennään sukulais ja kaveriporukalla juhannusta viettämään.

Avainsanat: juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 20:59

hillitysti vetten päällä jos sää sen sallii

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 21:02

Olen silloin kesälomalla Kroatian Splitissä. Toivottavasti meillä on mieheni kanssa ihana loma. Niin toivon..Syntymäpäiviänikin juhlimme silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:08

Vetten päällä täälläkin,mukana kait pari tuhatta kaveria ;-),ehkä grillataan ja silleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 21:48

Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin saaressa mökin nurkassa sadetta pidellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:57

Perinteisesti.
Syödään ja juodaan hyvin. ( ulkona jos kelit sallii )
Eka kokko poltetaan naapuri rannassa klo 20, jotta lapsetkin pääsee kokolle.
Toinen kokko poltetaan meidän rannassa klo 24, sit paikalla vain aikuisia, parasta
a-ryhmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:58

Mökillä perheen ja ystävien kanssa. Perinnejuoma sahti kuuluu myös juhannukseemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:59

amerikassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:05

Varmaankin mökillä elämäntoverin kanssa. Laitetaan hyvää ruokaa, juomaakin vähän ja saunotaan. Juhannuspäivänä ehkä ajelemme jossain. Tänä vuonna rauhallinen kahden hengen juhannusjuhla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 22:43

Joopa joo, mitä sitä nyt yksinäinen ihminen kummempia. Luultavasti istun parvekkeella oluen ja tupakan kanssa kissa vierelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:48

Jätetään mökki välillä pois kuviosta ja kokeillaan aloitella tota varakaanarien hommaa vaihteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:23

hywä timppa mihis meet ? , joskos törmäillään..!...me voimme mennä valasrannalle pyhäjärvenrantaan, siellä on hyviä solisteja esiintymässä jussina , tai jos isännän loma alkaa niin suuntaamme matkamme ekaksi ainakin keskisuomeen ja sitten sinne minne matkailuauton nokka osoittaa...ehkä vaasaan, mutta se jutska ratkee huomenna ..keskisuommessa olemme kylläkin jussin, jos alkaa loma..hän kun ei tiedä vieläkään tuosta lomastaan, mutta kyllä sitä ehtii reissaan vaikka myöhemminkin kesällä..ei tässä iässä enään jussit tai vaput ole sitä mitä silloin nuorena , mutta pienet tanssahdukset kyllä jussiin kuuluu vielä tälläkin iällä , joten sitä hieman odottelen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:45

Kalajoelle pitäisi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:07

Maalla omassa rannassa perheen kanssa poltetaan kokko, jos sää sallii, ollaan ulkona ja syödään yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:12

Normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:32

Juhannuksena ollaan maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:03

Sepalus kiinni pitäen, eikä kusta veneen laidalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:46

meno mielessä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:37

kai koti piirissä tulee vietettyä normaaliin tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:47

Hyvää ruokaa ja juomaa. Perheen kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:20

ilmojen suhteen seuraillaan, et jos ei sada, mennään mökille isommalla jengillä, grillausta, saunomoista ja uimista ja yhdessä oloa. muuten olen varmasti ihan kotona.. siis jos vettä sataa..