Kuinkas moni napsulainen on jo päässyt kesälomalle?

Itse joudun heinäkuun alkupuolelle odottelemaan loman alkua.

Avainsanat: kesäloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 20:36

Kuinkas sanotaan jatkuvalla lomalla. Eli lomaa on jatkuvasti!!!!!!!!!!!!!!

Kysyjän kommentti

Tuohon samaan kun pääsis....hyvää jatkuvaa lomaa ja hauskaa juhannusta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 20:46

Ainakin minä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:56

lomailuahan tässä harjoitellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:05

Jussista se kesäloma alkaa (toivotaan et siiheks jo jkv lämminny ilmat), heinäkuun puoles välis sit taas hommeloihin ja elokuus sitten yks viikko kesälomaa (ne perinteiset rapukekkerit mökil, jotka ei tosin viikkoo kestä;)), ja talveks sitten loput lomat, ko huilinkiin tuntuu tarvittevan joka kolmas kuukausi, jot pysyis timmissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:09

Päinvastoin,kohta alkaa "ura ja työllisyys"kategoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 21:47

Pääsemisestä kiinni ole, mutta yritän pitää ns. lomaa viikko juhannuksen jälkeen kun vanhin siskoni tulee lomailemaan luokseni. Ja sitten heinäkuussa kun nuorin siskoni tekee saman homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:53

Lomalla ollaan. Vielä 2vkoa jäljellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:59

Juhannukselta alkaa loma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:00

minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 22:41

Pitäiskö sanoa, että ikuinen loma menossa.
Ihana juttu muuten, että sulkis on taas kuvioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:33

täällä sitä tämä tätimoonika vietelee lommoo , mutta ei sekään aina helppoa ole, kun kivut ovat seurana tällä tätillä, mutta nyt just tällä hetkellä olen lomalla .. :) elikäs päivä kerrallaan lomaa vietetään... :) ja nautitaan vain tästä hetkestä huomisesta ei taas tiedä eikä ole niin väliäkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:46

Tässä ollut jo saikulla pidemmän aikaa. Eli tavallaan olen juu päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:18

Vietän lomaa juuri sillä hetkellä kun siltä tuntuu, siis jos aurinko paistaa, olen lomalla, mutta jos on ikävä ilma, niin saatan tehdä kotitöitä, eikä se ole mitään lomaa. Sitten jos minulla olisi kotona vähän henkilökuntaa, ihan vaikkapa vain sisäkkö ja remontti-reiska, niin sitten voisin lomailla jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:04

Pääsin lomalle jo viimme marraskuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:47

pidän lomaa kesä-heinäk vaihteessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:28

Olin toukokuussa viikon lomalla. Lisää lomaa taas heinäkuun puolivälin jälkeen 4 viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:48

Ensi viikon alussa jokunen päivä, minkä työt sallivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:22

mikä se "loma" oikein on??.. itse en tällä hetkellä tunne koko sanaa..:(.. taitaa seuraava loma olla vasta ensi jouluna.. se on tätä yrittäjän arkea ja "ihanuutta"..