Jos sinun pitäisi luopua yhdestä aistista, niin mikä se olisi ?

Lisätty: 08.06.2009 - 22:11

No, mutta Papiti, eihän tässä mitä mahotonta oo ? =)

Hyvvee yötä sano mummo ku silimä puhkes.

Avainsanat: luopuminen aisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 22:06

Hajuaistista minäkin voisin luopua sillä muistiinhan ne tuoksut ja hajutkin ovat jo jääneet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 19:57

Makuaisti ja hajuaisti ovat sellaisia, joita ilmankin jotenkin pärjää. Ehkä se hajuaisti on se, jonka valitsen tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 19:57

Tuntoaisti. Siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä ainakin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:03

Varmaan makuaisti. Ainakaan se ei olisi missään tapauksessa tuntoaisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:07

Haikein mielin jos pakko, niin luopuisin hajuaistista, mutta kuulo, näkö, tunto ja varsinkin makuaisti näist viidest mielestäin ne, joita tarvitsisin eniten, paitti niiinku Ida edellä, välil vois tuntoaistikii olla pois (sellanen nappulasta säädettävä jutska ehkä), mut onneks mulla on viel näitten lisäks tuo kuudes aisti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:09

Täytyisi varmaan luopua näöstä, ettei näkisi näitä Matildan mahdottomia kysymyksiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:27

no siitä kuudennesta, mikä se sitten lieneekään ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:43

Olisi se kyllä se hajuaisti, koska sitä ilmankin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:46

Tänään olisin toivonut hajuaistia pois,kun menin Rikhardinkadun kirjaston huussiin asioimaan,ehkä se on se ainoa mistä luopuisin,jos olis pakko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:55

Kyllä se olisi tottavie se hajuaisti. Voi kunpa voisikin valita mistä luopuisi, jos tulisi sellainen tilanne joskus, että valinta olisi tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:03

ehkä hajuaistin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:06

Samalla linjalla varmaan kuin muutkin, hajuaistitta pärjäisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:12

Olisiko näin mahdottomaan kysymykseen mahdollista vastata makuaisti. Silloin jäisi ne makeat syömättä ja paino pysyisi kohdallaan. Ehkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:46

Hajuaistista,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:02

Olisikohan vaikeaa olla ilman tasapainoaistia ? Näköaistihan voisi kompensoida sen puuttumisen. Eikä tulisi huono olo bussissa ja lentokoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:12

ihan idan kans samaa mieltä aina välillä, mutta toisaalta jos ei tuntoaistia niin voi käydä huonosti joten loukka itsensä vielä huonosti, oisko se sittenkin se makuaisti, joskos sit laihtuiskin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:13

paistista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 07:45

Jos minulla olisi tämä aisti: ESP (extra sensory perception)
- siitä luopuisin:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:06

En mistään varvas jo luovutettu,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 05:59

En luovu yhdestäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:23

taidan olla näillä samoilla hajujen aistien linjoilla kuin muutkin...