Kuvittele, että olet mies (jos et sitä jo satu olemaan) uimahallin suihkussa. Kuulet porukan juttelevan ja joku sanoo

"hei isomuna" . Luuletko heidän puhuvan toisilleen vai tarkoittavan sinua ?

Tää nyt oli taas sitä hömppäosastoa !!! Salinette varmaan ??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 09:10

Se masai ,sanoisi mitä valkonen mies tuijottaa,kyllä se kylmässä kutistuu ,valkealta mieheltäkin.

Kysyjän kommentti

=))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 19:52

Jos olisin mies, niin ilman muuta olettaisin heidän puhuvan minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:04

Matildahan nyt mahdottomia paiskoo!
Tapaan ottaa kylmiä suihkuja, joten luulisin, että en herätä moista huomiota.
Näin ihan vain kateuden välttämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:06

No jos mulla sattuis olemaan iso muna niin tottakai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 20:21

Jos se tarkoittaa sitä tamperelaista, vai mistä se nyt oli, isomunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:25

Jos olisin naistenpuolella suhkussa, olisin varma asiasta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:50

Ai hömppäosastoa?Olispa kiva olla miesten saunaosastolla kärpäsenä ;-)Vakavasti, vilkuilisin ympärilleni,vaatimattomana aivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:10

Jos oisin mies, niin varmaa korviain höristelisin ja menisin kysyyn, missä, missä, jotta missä se buffetti onkaan, jost näit isoi munei saa ......... tosin tekisin samoin silloinkii jos täs tilantees naisena oltais:D

Lähteet:
ikuinen gulinaristi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:02

en varmaan luulis että tarkottais mua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:08

Tottakai ne tarkoittaisivat minua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:47

En uskoisi että tarkoittavat minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:56

En reagoisi mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:15

no tokkiinsa ne minnuu tarkoitas ilman muuta ja muut ihan ilman ,jos oisin mies nimittäs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 07:48

Porukassa täytyisi varmaan olla mukana masai-heimoon kuuluva mieshenkilö ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:34

Joo kyllä luulisin silloin että puhuvat minusta. aika hassu kysymys: HA HA HAA . mutta silti hyvä. HOOOOO.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 00:04

Kyllähän ne musta puhuis mutta ahdistuisin moisesta tirkistelystä :D