Mitkä ovat pahinta ajanhukkaa ?

Lisätty: 08.06.2009 - 20:05

Ida, mitä on turha työ?

Avainsanat: aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 20:05

Sellaisten asioiden murehtiminen ja vatvominen, joille ei kuitenkaan voi itse mitään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 19:47

Väsymys, laiskuus, televisio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 19:50

Saamattomuus on kaikista pahin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 19:51

Turhaan työhön käytetty aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:11

Juuri tällä hetkellä Napsu.
Täytyy mennä vielä toviksi ulkotöihin, kun vielä kehtaa päristellä naapureita häiriten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:13

tosiasioiden kanssa kiukuttelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:43

Mummelit sanoi aikoinaan,että kortinpeluu ja pasianssi,mutta eihän nekään turhaa ole,kalsareiden silittäminen on mun mielestä turhaa hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 22:11

Tietokoneella istuminen ainakin itsellä.
Saamattomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 23:28

Joskus tuntuu siltä, että siivoaminen on ihan turhaa, kohta kaikki on ihan samanlaista. Rikkaruohojen kitkeminen, niitä tulee aina vaan lisää ja lisää. Moni työ on turhaa, emme vain aina ajattele niin. Toisten auttaminen ei koskaan ole turhaa työtä, mutta siitä raportoiminen kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:47

Saamattomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 00:35

sellainen homma jonka teet ja joku tekeen sen sinun jälkeesi uudelleen, sitä ei ois si tarvis sinunkaan siloin tehdä..vaan oisit delekoinut sen heti sille toiselle, tai ois voinut sen työn tehdä sit niin hyvin , et ei ois toisen tarvis siihen kajota sinunjälkeesi...tuollaiseen olen törmännyt työ yhteisössä, että perässä on pitänyt kulkea, ja se on harmittanut ainakin minua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:15

Kiirehtiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 06:36

Murehtiminen kaikenmaailman turhista asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 08:14

Oleilu liian suuresas määrin. Liiallinen TV:n katselu eli silloin kun ohjelma ei ole "katsottavaa". Myös liiallinen netissä surffailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:14

Tässä koneella istuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:52

tälläinen aamu.. vois tehä vaik mitä mutta napsuttelee vaan täällä;(