Oletteko huomanneet, että kaupoissa on isoja biojäte-kauppakasseja. Oletteko käyttäneet vai onko aina oma kassi mukana ?

Avainsanat: biojäte-kauppakassi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 22:09

ollaan muutama sellanen biokassi ostettu, yleensä ostetaan tai tuodaan kotoa paperikassi

Kysyjän kommentti

Sinä ja kaikki muuta napsulaiset ovat kunnon porukkaa. Kauppaan mennään omilla kasseilla, hyvä näin !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 15:58

olen huomannut, mutta niillä on aika sikahinta, mulla on mukana kangaskasseja (jostain messuilta), niillä olen pärjäilly jo monta vuotta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:03

Oma kassi kullan kallis.
Ja mää mihinkää jätepussiin ala mun ostoksia latomaan 8-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:12

Joensuuhun avattin uusi Prisma noin kk sitten ja otan sieltä aina kun käyn tuon vihertävän bio-pussin tomaateille ja kumppaneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 16:13

Oma kangaskassi aina mukana. Kun kaupan avajaisissa jakoivat niitä asiakkailleen, niin siitä asti olen sitä käyttänyt. On sellainen pese ja pidä kassi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:43

Oma kassi on aina mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 17:31

Jos on pullopalautusta, silloin oma, muuten kaupan tavallinen muovikassi, mutta ei jättikassi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 17:42

omat kylmä sekä kangaskassit mukana, mutta jos olen unohtanut ne kotiin , kuten ikäväkseni aina joskus niin käy, niin siten ihan normaali muovinen kassi kassalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 17:55

En ole kiinnittänyt huomiota, enkä ostanut.
Olen lukenut, että ne eivät ole yhtään luontoystävällisempiä, kuin normaalit pussit.
Niitä normaaleja ja kangaspusseja pidän aina autossa ja kun ne ovat kertyneet keittiön kaappiin, kannan ison kasan kerralla auton perälle.
Uusia ostan aniharvoin. Jätepusseina en niitä liioin käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 19:22

Oma kangaskassi mukana useinmiten. Joskus unohtuu ja joutuu turvautumaan muovikassiin.
Kerran olen ostanut biokassin ja minusta se oli erittäin huonolaatuinen.
Tuntui, että maitopurkit tulee läpi ja sangat venyi ja venyi, luulin jo niiden katkeavan.
Sain onneksi kassin ehjänä autoon asti ja kotiin kantaessa pidin varmuudeksi kassin pohjasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 19:37

Olen nähnyt niitä, mutta itselläni on aina kangaskassi käsilaukussa ja kun varta vasten lähdetään ruokakauppaan, otan korin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:18

Oma kassi,paras kassi.Pitää mitoittaa ostokset sen mukaan,muuten tunkeen taskuihin ym,mutta en osta kaupan kassia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:50

Oma kassi on aina mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:17

Omat kassit