Yhen mun kaverin veli sanoo mua ja mun perhettä oudoks vaikka se ei ees tunne mun perhettä mitä mä sanoisin sille että sen ...

että sen pää kääntys? Sillä se ei oo totta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 15:05

kutsu se teille kyläileen ja katsoo omin silmin minkälainen perhe teillä on, niin hän huomaa et ei olekkaan mitään outoa ja lopettaa luulemisen ja sanomisen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 15:07

Anna mahdollisuus tutustua perheeseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:07

onhan outo kaverinveli, onks sen veljen puheilla niin väliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:08

Perheitä on todella monenlaisia, niinkuin ihmisiäkin. Mitään normaali-perhettä ei ole olemassakaan. kaverillasi voi olla erilainen perhe kuin teillä tai jollain naapurilla. Hän ei ehkä ole ennen tavannut teidän tapaistanne perhettä. Oudoksi ei tee se teidän perhettänne, että toimitte erilailla kuin toiset jossain tilanteessa. Ehkäpä hän ei edes tiedä, mitä sanalla outo tarkoitetaan. Kysy, mikä hänen mielestään on outoa. Aloita sinä keskustelu, hän ei ehkä uskalla. Ole rohkea, ja hyväksy perheesi, sillä vaikuttaa siltä, että teillä on ihan mukavaa keskenänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:28

Parasta, että menet esittäytymään koko perheen voimalla hänelle. Ehkäpä sen jälkeen hänen käsityksensä teistä on ihan toinen. Se, mikä kenenkin mielestä on outo ja mikä ei, on tietysti jokaisen itsensä määriteltävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 15:35

Mitähän se sun kaveri on sitten veljelleen puhunut teistä, jos veljellä on tuollainen käsitys. Kysyppäs ensin kaveriltasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:55

Ei kenenkään perhe ole omituinen. On vain erilaisia perheitä. Yritä saada hänet tutustumaan perheeseesi. Tai voit vaikka pyytää kaveriasi puhumaan hänelle järkeä päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:45

Sano sille,että se on itse omituinen,kun tuollaisia puhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 16:53

Ei kannata välittää, vaikka pahalta saattaakin tuntua. Taitaa jäpikällä olla omia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 18:45

Toisesta korvasta sisään ja ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 19:53

Kaikkihan me erilaisia ollaan. Kaikki erilaisuus on outoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 23:51

Kylään vaan näkemään ettei asia ole niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:19

Outoa puhetta.