Missä kaikki ovat kun täällä on tosi hiljaista nyt?Jos minut on unohdettu tänne yksin.Onko Napsu kesä laitumilla?

Avainsanat: missä ovat napsulaiset nyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 17:05

Täällähän minä, mut täytyy sanoa, että näin kesän tullen jää napsuttelu vähemmälle. On niin paljon muuta puuhaa ulkona ja mökillä ja työssäkin pitää käydä. Toinen yövuoro edessä tänään peräkkäin joten huominen taitaa mennä sitten unten mailla. Pidähän Tuulikki58 sivuja pystyssä, ei sinua unohdeta.

Kysyjän kommentti

KIIITOS SINULLE PARHAASTA VASTAUKSESTA. totta kyllä puhut. Hyvää kesää sulle toivotan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 14:29

Et ole ihan yksin ainakaan. Varmaan kaikki ovat ulkona nauttimassa kesäisestä säästä.Tai siis ainakin täällä on ihan kesäinen sää, pitäisi itsekkin kohta varmaan mennä ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:31

mä ainakin käyn täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:32

Hyppään ulkona ja sisällä,edestakaisin,et ole yksin katson aina välillä napsuakin ja koitan kirjoitella,tupakan tuskaa kokien,että osaakin olla vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:33

ei sinnuu ole unohdettu, itse ainakin kävin istuttamassa hautausmaalle kukkia ja luuhasin kaupungilla joten nuo muutkin saattavat olla kaupoissa, puutarhassa tai jossain liikenteessä, eiköhän ne ilmaannu seuraksemme...toivotaan niin ainakin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:54

Välillä täällä töiden välissä piipahdan eli en ole unohtanut sinua enkä muitakaan napsukaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:06

työn, levon, sairauden tai tilapäisen mielenhäiriön vuoksi ihmiset välillä tekevät muutakin kuin napsuttelevat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:12

Minulla on täällä pieni poika, joka juuri heräsi päiväuniltaan. Nyt juuri kokeilemme moottorikelkkakypärää päähän. Kaikenlaisia kiireitä pukkaa. Mutta silti olen jo toisen kerran tänään täällä Napsussa. Minunkin mielestäni täällä on ollut hiljaista, mutta kuten vähäviisaskin totesi, niin tuo aurinko aiheuttaa lieviä mielenhäiriöitä, eikä voi siis koko ajan vain napsutelln. Mutta kyllä se ohi menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 15:27

Kaupassa kävin ja vähän muitakin asioita hoitelemassa. Ei ehdi 24/7 istua tässä koneen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:46

Eips oo unohettu sinnuu ja on hyvä et piät Napsuu pystys, kuun muut ihka muualla, hih. Ite olin töissä.lähin 6.15 aamul ja tulin tossa puol tuntii sitten, ja nyt taas käyn tääl yyvimäs, mitä 'pahaa/hyvää' työ ootte saanunna aikaseks päivän mittaa:D Hyvinhän tääl on mennynnä; tietoo kysytty ja annettu, jotta sillee:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:47

Olen täällä,mutta siirtymässä toisiin sivustoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 16:51

tulin juuri taideleiriltä. käyn siellä koko viikon, joten pääsen koneelle vasta n. viiden maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2009 - 17:24

Olen kuunteluoppilaana jotta en esittäisi niitä tyhmiä kysymyksiä joihin te viisaat alistutte vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 18:07

Kiirettä pukkaa aina näin kesällä, vaikka pitäisi olla toisinpäin.
Pihalla odottaa valtava määrä tekemätöntä työtä ja rahaakin pitää aina välillä yrittää pikkuisen ansaita.
Kiireisen päivän päälle tahtoo tulla uni, vaikka joskus kyllä kierrokset hatussa hiljenevät vasta joskus kahden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 19:30

Eihän täältä minnekään olla kadottu.
Tänään oli pitkästä aikaa niin ihana aurikopäivä, että koko päivä menny valohoitoa ottaessa :)
Näin illasta varmaan liikenne vilkastuu täällä ja varsinkin yötä kohti ;)
Itse kyllä nukun tai jotain, mutta ei tule Napsuiltua yöaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 21:05

Joo,täällä taasen;ilmoittautuu hän,humputtelemassa oltu koko päivä.Kävin vielä visiteeraamassa ystävän luona,missä hoidossa kaks kissaneitiä.Iso ikävä tuli omaa kisulia,mutta olipa ihana tavata kissoja,mitä sai paijata sydämensä halusta.Naapurin kissat kiroilee ja arkailee,niitä ei voi koskea lainkaan eli pettymys.Nyt iltapalaa...liikennehän on selvästi vilkastunut yötä kohden!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 09:57

välillä täällä välillä muualla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:27

kyllä täällä käydään silloin kun ehtii.. ei todellakaan olla unohdettu. tää kesä vaan aina tuo muitakin kuvioita suunnitelmiin ja vapaa aikaan, ettei ihan joka päivä saa tietokonetta enää auki vaan nauttii moottoripyörän huimasta menosta tai sitten karavaanarien letkeästä meiningistä:). syksyn tullen ihan takuulla, meno vilkastuu:D