Miten on ymmärrettävää, että kaksi varpusta syö kapan kauroja nopeammin kuin kaksi hevosta?

Lisätty: 08.06.2009 - 22:03

Ei tarkoiteta merihevosia, vaan oikeita hevosia. Palisanteri ja Addariina vastasivat oikein.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 13:41

Koska varpuset eivät syö hevosia ;)

Kysyjän kommentti

Nopein oikea vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 13:30

ei mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 13:36

Ei ole mahdollista. Vain onko varpusen kappa pienempi kuin hevosen?! Ilmeisesti tuohon sanontaan sisältyy joku jippo, mitä me ei nyt ymmärretä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 13:39

Hevosen turpa ei mahdu kappaan ja varpusille se tuota tuskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:16

Varpuset ei syö hevosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:45

varpuset ovat niin kovia pilaamaan, eli pudottamaan maahan puolet siitä määrästä, kun taas hevoinen rouskuttaa turvassaan sitä kauraa vaikka kuinka kauan...ja on näin ollen hitaanpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 15:17

Kapallinen kauraa menee nopeammin, kuin kaksi hevosta. On siinä niin paljon lihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:20

Ne kaurat on tallin katolla, hevoset eivät pääse sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:51

Siellä on sitten oikein lintuparvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 18:00

No yllä varmaankin ihka oikeitkin vastauksii yllä, mut heitänpä tähän nyt sit viel omanikii ettei mee peesauksen puolel: Ne hevoset olikin merihevosii, jotka ei tietty syö kauraa:D

Lisätty: 08.06.2009 - 18:58

Tästäkin kysymyksestä huomaa, tuon pilkun paikan tärkeyden, jot asian oikein ymmärtää, eiköstä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 18:30

Ei siis pidä paikkaansa, jos syötävät hevoset ovat merihevosia.
Sellaisen varpunen hotkaisee yhdellä suupalalla, ainakin sen kokoisen, mitä tyttäreni onkeen tarttui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 19:32

Varpuset tykkää enemmän kaurasta kuin hevosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 20:28

Tämä ja moni muukin hauska arvoitus löytyy Antero Vipusesta.