EU-edustajien perhesuhteet

Isä-Mitrolla on parhaimmasta päästä.
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1695792

Avainsanat: uudet eu-edustajamme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 08:14

Mitenkähän Mitron selibaattilupauksen käy siellä kauniiden naismeppien seassa....;)

Kysyjän kommentti

Kyllä Mitrolla usko on vahva.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 09:01

lienevät sillä lailla kunnossa kuin tässä maassa keskimäärin on tapana olla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:15

sielläkin saralla tuntuu kaik olevan kunnos, joten mikäs siinä sitten kuin onnea vain sinne suureen maailmaan ja pitäkää kansakuntamme puolia ...on toiveeni... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:22

Eikös Mitro Repo ole nyt "yks tavallinen Repo"vaikka onkin julkkisehdokas tai asiantuntija(lobbari).
www.iltalehti.fi/uutiset/200...8_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:36

Perhesuhteet eivät kovin paljon vaikuta siellä Brysselissä. Toivottavasti kaikilla uusilla valituilla on riittävästi aikaa tehdä työtään siellä kaukana poissa kotoa, etteivät perhehuolet nouse esteeksi. Tämä olisi valitettavaa sekä perheen että työn kannalta. Äänestin itse ehdokasta, jolla näitä perhehuolia ei olisi ollut, ei tullut valituksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:29

Aika selkeät perhesuhteet taitaa olla kaikilla. Oma ehdokas pääsi läpi ja perheasiatkin kunnossa. Kovaa työtä sinne mennään tekemään ja siitä syystä on hyvä että perheasiat ovat kunnossa., ei tule ylimääräisiä paineita.
Joistain läpimenoista tulee surulliseksi mutta äänestäjät ovat sanansa sanoneet. Linja on hyvä!

Lisätty: 08.06.2009 - 15:04

Paljon on paikkaamista kansalaisten EU-tietoudessa... ei siellä mitään "suomi-osastoa" ole jossa vaikkapa vastustetaan kaikkia muita...pidetään vain Suomen puolta ja ajetaan Suomen asioita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 13:16

Minulle aivan sama minkälaiset on perhesuhteet.
Tai siis kun ei mitään väkivaltaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 15:07

Aikuisilla on tietysti jonkunlaiset perhesuhteet. Oli ne sitten hyvät tai huonot, niin jos johonkin duuniin on valittu, on se myös hoidettava perhesuhteista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:57

Perhesuhteista ei enää tänä päivänä piitata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:24

Vaihtelevat.