Kaksi lyhennettä lisää: NMKY sekä SÄNKY?

Onko tuttuja kenties...

Lisätty: 15.06.2009 - 00:47

Ennen kuin valitsen parhaan niin täytyy sanoa että teillä on mahtava mielikuvitus, Loistavia keksintöjä. Mutta SÄNKY = sänky. Tämä oli yksi niistä kompajutuista joita lapsuudessani törmäsin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 09:25

NMKY = Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys on osa kansainvälistä YMCA-järjestöä, joka toimii yli 130 maassa ja jossa on yli 45 miljoonaa jäsentä

SÄNKY= huonekalu, jota käytetään pääsääntöisesti nukkumista varten. Sänkyä voidaan käyttää myös muihin tarkoituksiin, kuten rentoutumiseen tai seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Juuri näin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 00:57

NMKY = Nuorten miesten kristillinen yhteisö
SÄNKY= Steriilien äksyilijöiden nykyinen käsitys yhdynnästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 06:12

NMKY (Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys)
SÄNKY ( Suomen ääliöiden näennäis känsäinvälinen yhdistys )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 06:17

nmky = Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys ja tääl päin niillä on oma korisjoukkuekkin ja voin sanoa että on aikas komioi poikii näin vanhankin silmälle....
SÄNKY = sä änkeet nyt kylkeen yhtenään... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 06:31

Ensimmäiseen yhdistykseen en ehtinyt kuulua, mutta toisesta nousin juuri.
Pikku-Kallen opettaja halusi kartoittaa miten arvovaltaista väkeä kunkin oppilaan kotona oli käynyt. Kalle viittasi kauhiasti ja vihdoin viimein opettaja kysyi. Meillä on käynyt Herra Jumala, sanoi Kalle.
Ei se ole mahdollista, opettaja ihmetteli.
Kyllä, joka ilta kun valo sammuu niin äiti sanoo; Herra Jumala nyt se tulee taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:23

Namika ja bunkka.
Eka tullut tutuksi junnuni pelatessa Namikassa A-junnuihin saakka
ja vika muuten vain mieleinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:51

Naisiin Menevien Keskinäinen Yhdistys,
Sosiaalisesti Älyttömien Nenäkkäiden Kaverien Yhdistys, muitaaksen jotenkin näin se taisi olla. En ole varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 10:06

Nuorten miesten kristillinen yhdistys
ja toinen voisi olla
Sälinkään nuorten kristillinen yhdistys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:12

Suomen älyttömin napsun käyttajä Yhdistys. tohon suuntaan tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:59

Älä kysele tyhmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 01:27

Sen Äiti Näytti Kyllä Yksinäiseltä.