mihin jätät undulaattisi kun menet esim: serkuillesi 2 viikoksi? kun kaikki ei oikein tykkää linnuista

olemme menossa serkuillemme 3 viikoksi eikä ne oikein ole lintujen ystäviä eikä tututkaan oikein olen niitten ystäviä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.06.2009 - 16:44

Missähänpäin asut. On nimittäin olemassa pieneläinhoitoloita jotka ottavat myös lintuja hoitoon. Katso vaikka googlesta löytyykö kotinne läheltä tai matkan varrelta tällaista hoitolaa. Soittakaa ajoissa ja kysykää sopiiko heille. Kesä on yleensä kiireistä aikaa eläinhoitoloissa, kun monet lomailee yhtäaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 16:48

eikö sinulla ole jotain ystävää joka laittais päivisin sille vettä ja antais ruokaa...einmsiihen mene kauaakaan aikkaa ja samalla vois kastaa vaikka kukkasi ja ottais postisi laatikosta tai postiluukun alta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 16:57

Eikös joku sukulainen voi hoitaa sillä aikaa niitä teillä kotona, jos ei omaan kotiinsa halua niitä. Eihän ne muuta hoitoa tarvitse kuin ruokaa ja vettä. Ja vähän siivousta, jos kovasti sotkevat. Ai niin, pitäähän niille yöksi laittaa huppu häkin päälle, ja aamulla poistaa. Kaksi käyntiä päivässä. Ei paha, jos joku lähistöllä asuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 17:53

Minulla joskus oli nymfipapukaijat ja kun jätin hoitoon kerran kaverille niin oli tuhonnut tapetit..
Eipä tullut sen jälkeen jätettyä hoitoon, ja ei uusia hankittu
Tietysti noihin eläinhoitoloihin varmaan kannattaa viedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:40

Voisitko käyttää ystävä tai sukulaisverkostoa apuna ??
Usealta paikkakunnalta löytyy myös hoitopaikkoja niin pienille eläville kuin suuremmillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:44

tarjoa kesätyötä jollekkin koululaiselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:53

Mikäli en voi lemmikkiäni ottaa mukaan niin t2 tytärtäni hoitaa homman sopivaa korvausta vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 02:37

Undulaatit ovat helppohoitoisia. Kysy, jos joku kaverisi tai ystäväsi ottaisi ne hoitoon. Tai naapurisi lapset, ei pienille lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:21

Onko naapurissa ketään sellaista joka vois ottaa hoitoon ne siksi aikaa. tai sit jonnekkin lintutarhalle hoitoon. täällä jämsässä on yksi sellainen paikka.mutta kuitenkin jollekin luotettavalle henkilölle minä veisin. jolla ei vaan olis itsellä kissoja kuin meillä niitä saattas kiinostaa ne undulaatit. joo on eläimissä aina omat huolensa minne ne jättää jos lähtee pitkäksi aikaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:54

Noin pitkäksi aikaa sinun täytyy löytää todellinen lintujen ystävä.
Joku sellainen, jolla ei ole mahdollisuutta ottaa omia lintuja vaikka haluaisi.
Oletko kysynyt neuvoa sieltä mistä olet ne ostanut?
Marketin imoitustaululla ilmoittamalla joku saattaisi hyvinkin olla kiinnostunut, mutta ihan kenelle tahansa en uskaltaisi antaa, eli aivan pienille lapsille, kuten OPOY mainitsi, elleivät vanhemmat sitoudu huolehtimaan.
Se olisi jollekin lintujen hankkimista suunnittelevalle oiva tapa tutustua, jaksaako todella sitoutua visertäjiin.