Tietääkö kukaan monta kilometriä kuolemajärveltä(venäjällä) on matkaa suomen rajalle? ISO kiitos jo etukäteen

Kuolemajärven pitäisi sijaita suht lähellä viipuria.

Avainsanat: ajoaika sijainti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 16:22

Google Mapsiin kun kirjoittaa Kuolemanjärvi Venäjä, niin näyttää paikan. Matkaa Suomen rajalle on n. 100 km.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 16:30

Google Earthilla sain etäisyydeksi 62 kilometriä. Maantietä lienee lähes tuplat? Ajoaika lienee pari tuntia, ottaen huomioon Venäjän teiden kunnon.
Google Maps kertoo välimatkan Ylämaalle olevan .70km, mutta ei anna reittiohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2009 - 16:41

Joissakin vanhoissa jutuissa luki että rajalle olisi ollut vain 20 km, mutta siinä ei taidettu tarkoittaa rajanylitysasemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 16:53

Noin sata kilsaa näyttäisi olevan, joten menee aikaa ajamiseen jonkin verran tiestön huonouden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 02:24

Viipurista on Kuolemajärvelle matkaa nykyistä suorinta tietä 55 kilometriä. Toinen reitti kulkee Primorskin eli Koiviston kautta; silloin matkaa kertyy hiukan yli 70 kilometriä.