Kannattaako ostaa käytetty auto, jonka saa vähän halvemmalla, vai törsätä uudempaan?

Olen ostamassa ensimmäistä autoani. Onko käytetyissä autoissa aina jotain mätää? Tarkoittaako halpa aina huonoa, kun puhutaan autoista?

Avainsanat: auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vieras
Vastattu: 08.02.2008 - 17:23

Itse ostaisin pari vuotta vanhan käytetyn, koska näiden hinta on jo pudonnut mukavasti uuteen verrattuna. Yleensä autoihin ei parin vuoden sisällä tule suuria muutoksia, joten saat lähes kaikki ominaisuudet - huomattavasti halvemmalla. Usein auto ei myöskään ole kärsinyt juuri lainkaan parin ekan vuoden aikana. Kannattaa vielä varmistaa, että saat vielä ainakin pari vuotta takuuta autolle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.02.2008 - 01:45

vähän käytetty eli kakki määrä-aikais huollot tehty koska ne maksaa,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2008 - 08:22

autoissa on aina jotain mätää ja/tai kauppiaissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2008 - 17:47

ensimmäiseksi autoksi itse ostin 700 euroa maksaneen koska olin varma että ensimmäinen auto tulee kuitenkin jossain vaiheessa lytättyä ja niinhän siinä kävikin eli halpa ekaksi kannattaa ostaa.. ;P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2008 - 04:08

halpaa käytettyä autoa ostaessa kannattaa ottaa myyjältä selvää auton kunnosta ja historiasta! useinmiten käytettyihin halpoihin autoihin saa ostaa monenlaista varaosaa joihin menee rahaa sen verran et monesti se halpa käytetty tulee maksamaan saman verran kun se vähän kalliimpi ja uudempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 09:28

Liisaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:40

Olen ostanut melkei kaikki autot käytettyinä,yhden auton uuten,siitäkin moottori hajosi 18 kuukauden ajon jälkeen,tehdas vika ,muuta takuu jo vanha silloin takuuaika oli 1vuosi.Muut autot olen ostanut 3-5 vuotta vanhoina,erittäin hyviä autoja olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 05:12

OSTA 2,,3 VUOTTA VANHA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:42

käytetty.tosi vanhat on tosi hienoja!