EU-vaalit 7.6.09

Oletteko jo käyneet äänestämässä. Itse olen kohta menossa

Lisätty: 11.06.2009 - 19:32

itsekin kävin tuona kyseisenä päivänä äänestämässä. -Hurjatta- olen muuten samaa mieltä kanssasi siitä että jos ei käy äänestämässä ei voi myöskään valittaa

Avainsanat: eu-vaalit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 11:45

Tiedän, tiedän, sanoi siunatussa hulludessakin isäntä, kun emäntä tuli kaupungista ja näki lehmän makavan sängyssään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 11:49

Ennakkoon kävin äänestämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 11:58

päivälenkille juuri lähdössä, siinä matkan varrella tarkoitus hoitaa tämäkin homma

Lisätty: 07.06.2009 - 14:19

käyty on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 12:07

Tuol aikaisemmas Napsun kysymyksessähän mie sen ääneni jo huutokauppasin:D
No miehein pelastaa perheemme maineen ja käy antamassa äänensä....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 12:08

Jätän väliin tälläkertaa.
En ole vielä kertaakaan jättänyt ääntäni käyttämättä, mutta kertahan se ensimmäinenkin.

Lisätty: 07.06.2009 - 12:10

On muuten vieläkin tarjolla eniten tarjoavalle, ääneni, meinaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 12:54

Käyn kohta tapojeni mukaisesti antamassa protestiäänen.
Asiaa en tunne, mutta vastustan jyrkästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2009 - 13:08

Uskallan tässäkin äänestyskysymyksessä antaa rehellisen vastauksen: en ole, enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 13:36

Kävin ennakkooon,varmuuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 14:33

En äänestä kun ei ikä riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:34

tuossa vielä tutkailin ja mietin että mitäkös sit tekis, koko juttu on niin auki etten osaa päätää edes ketäkös äänestän...hm..miettii vain , no onhan tässä vielä päivää ja aikaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:53

ennakossa kävin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:18

Ennakkoon äänestin. En ole vielä kertaakaan jättänyt äänioikeuttani käyttämättä kunnallisissa ja valtiollisissa vaaleissa. Jos ei äänestä, ei saa valittaa tehdyistä päätöksistä. Äänestyksen jälkeen voin luottaa siihen, että valitsemani ihminen tulee käyttämään minun ääntäni puolestani ratkaistessaan kantaansa erilaisissa asioissa. Näin olen itsekin mukana vaikuttamassa . Muulla tavoin en enää osallistu politiikkaan, aikaisemmin olen ollut ympäristölautakunnassa varapuheenjohtajana, muutamassa muussa lautakunnassa varajäsenenä, sekä varavaltuutettuna. Se on saanut riittää minulle. Nyt en enää jaksa osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:45

Kyllä kävin kuitenkin päivällä vaikka viime viikolla vielä uhkasin jättää äänestämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 17:55

En ole käynyt, ei varmaan tule mentyäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 23:40

Tottamooses äänestin. Ei päässyt ehdokas läpi, kun muu kansa äänesti ilmeisen väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 02:41

Timo Soini lupasi hoitaa kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 08:27

Äänestin ennakkoon, kuten teen aina:Olin vaalitöissä eilen joten en olisi voinut eilen edes äänestää ( ei omalla alueella).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:30

Käytiin äänestämässä ja hoidettiin samalla viikon ruiokaostokset ja muutkin asiat kylällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 17:31

Lomamatkan vuoksi jäi äänestämättä.